Σάββατο, 15 Αυγούστου 2015

το ΔΕΞΙΑ και το ΑΡΙΣΤΕΡΑ

 
(η αλήθεια είναι απλή κι ο λόγος της ακόμα πιο απλός (Ευριπίδης-τραγικός) απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα ! ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει, μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!) .

το "δεξιά" και "αριστερά"(ευώνυμα) έξω απο κατεστημένες ιδεολογίες, χωρίς οποιοδήποτε "πρίσμα" και υπο τον αγαθοποιό φωτισμό της αλήθειας.

το δεξί-δεξιά και το ευώνυμο-αριστερά στα ευαγγέλια:
ΔΕΞΙΑ:
Ματθ. 5:30 και ει η δεξια σου χειρ σκανδαλιζει σε εκκοψον αυτην και βαλε απο σου συμφερει γαρ σοι ινα αποληται εν των μελων σου και μη ολον το σωμα σου βληθη εις γεενναν.
Ματθ. 5:38-39 ηκουσατε οτι ερρεθη οφθαλμον αντι οφθαλμου και οδοντα αντι οδοντος. εγω δε λεγω υμιν μη αντιστηναι τω πονηρω αλλ οστις σε ραπισει επι την δεξιαν σου σιαγονα στρεψον αυτω και την αλλην.
Ματθ. 6:3-4 σου δε ποιουντος ελεημοσυνην μη γνωτω η αριστερα σου τι ποιει η δεξια σου. οπως η σου η ελεημοσυνη εν τω κρυπτω και ο πατηρ σου ο βλεπων εν τω κρυπτω αυτος αποδωσει σοι εν τω φανερω.
Ματθ. 27:29 και πλεξαντες στεφανον εξ ακανθων επεθηκαν επι την κεφαλην αυτου και καλαμον επι την δεξιαν αυτου και γονυπετησαντες εμπροσθεν αυτου ενεπαιζον αυτω λεγοντες χαιρε ο βασιλευς των ιουδαιων.
Ιωάν. 21:4-6 πρωιας δε ηδη γενομενης εστη ο ιησους εις τον αιγιαλον ου μεντοι ηδεισαν οι μαθηται οτι ιησους εστι. λεγει ουν αυτοις ο ιησους παιδια μη τι προσφαγιον εχετε; απεκριθησαν αυτω ου. ο δε ειπεν αυτοις βαλετε εις τα δεξια μερη του πλοιου το δικτυον και ευρησετε εβαλον ουν και ουκ ετι αυτο ελκυσαι ισχυσαν απο του πληθους των ιχθυων.

Μάρκ. 16:19 ο μεν ουν κυριος μετα το λαλησαι αυτοις ανεληφθη εις τον ουρανον και εκαθισεν εκ δεξιων του θεου.
Πράξ. 2:32-33 τουτον τον ιησουν ανεστησεν ο θεος ου παντες ημεις εσμεν μαρτυρες. τη δεξια ουν του θεου υψωθεις την τε επαγγελιαν του αγιου πνευματος λαβων παρα του πατρος εξεχεε τουτο ο νυν υμεις βλεπετε και ακουετε.

Πράξ. 5:30-31 ο θεος των πατερων ημων ηγειρεν ιησουν ον υμεις διεχειρισασθε κρεμασαντες επι ξυλου. τουτον ο θεος αρχηγον και σωτηρα υψωσε τη δεξια αυτου δουναι μετανοιαν τω ισραηλ και αφεσιν αμαρτιων.
Ρωμ. 8:34 τις ο κατακρινων; χριστος ο αποθανων μαλλον δε και εγερθεις ος και εστιν εν δεξια του θεου ος και εντυγχανει υπερ ημων.
Εφεσ. 1:20 ην ενηργησεν εν τω χριστω εγειρας αυτον εκ νεκρων και εκαθισεν εν δεξια αυτου εν τοις επουρανιοις.
Κολ. 3:1 ει ουν συνηγερθητε τω χριστω τα ανω ζητειτε ου ο χριστος εστιν εν δεξια του θεου καθημενος.

Εβρ. 10:12 αυτος δε μιαν υπερ αμαρτιων προσενεγκας θυσιαν εις το διηνεκες εκαθισεν εν δεξια του θεου.
Αποκ. 1:16 και εχων εν τη δεξια αυτου χειρι αστερας επτα και εκ του στοματος αυτου ρομφαια διστομος οξεια εκπορευομενη και η οψις αυτου ως ο ηλιος φαινει εν τη δυναμει αυτου.

Αποκ. 1:17 και οτε ειδον αυτον επεσα προς τους ποδας αυτου ως νεκρος και επεθηκε την δεξιαν αυτου χειρα επ εμε λεγων μοι μη φοβου εγω ειμι ο πρωτος και ο εσχατος.
Αποκ. 1:20 το μυστηριον των επτα αστερων ων ειδες επι της δεξιας μου και τας επτα λυχνιας τας χρυσας οι επτα αστερες αγγελοι των επτα εκκλησιων εισι και αι επτα λυχνιαι ας ειδες επτα εκκλησιαι εισι.
Αποκ. 5:1 και ειδον επι την δεξιαν του καθημενου επι του θρονου βιβλιον γεγραμμενον εσωθεν και οπισθεν κατεσφραγισμενον σφραγισιν επτα.
Αποκ. 13:16-18 και ποιει παντας τους μικρους και τους μεγαλους και τους πλουσιους και τους πτωχους και τους ελευθερους και τους δουλους ινα δωση αυτοις χαραγμα επι της χειρος αυτων της δεξιας η επι των μετωπων αυτων. και ινα μη τις δυνηται αγορασαι η πωλησαι ει μη ο εχων το χαραγμα η το ονομα του θηριου η τον αριθμον του ονοματος αυτου. ωδε η σοφια εστιν ο εχων τον νουν ψηφισατω τον αριθμον του θηριου αριθμος γαρ ανθρωπου εστι και ο αριθμος αυτου χξς
ΔΕΞΙΑ
ΚΑΙ ΕΥΩΝΥΜΑ:
Ματθ. 20:20-23 τοτε προσηλθεν αυτω η μητηρ των υιων ζεβεδαιου μετα των υιων αυτης προσκυνουσα και αιτουσα τι παρ αυτου. ο δε ειπεν αυτη τι θελεις; λεγει αυτω ειπε ινα καθισωσιν ουτοι οι δυο υιοι μου εις εκ δεξιων σου και εις εξ ευωνυμων εν τη βασιλεια σου. αποκριθεις δε ο ιησους ειπεν ουκ οιδατε τι αιτεισθε δυνασθε πιειν το ποτηριον ο εγω μελλω πινειν και το βαπτισμα ο εγω βαπτιζομαι βαπτισθηναι; λεγουσιν αυτω δυναμεθα. και λεγει αυτοις το μεν ποτηριον μου πιεσθε και το βαπτισμα ο εγω βαπτιζομαι βαπτισθησεσθε το δε καθισαι εκ δεξιων μου και εξ ευωνυμων μου ουκ εστιν εμον δουναι αλλ οις ητοιμασται υπο του πατρος μου.

Ματθ. 25:31-46 οταν δε ελθη ο υιος του ανθρωπου εν τη δοξη αυτου και παντες οι αγιοι αγγελοι μετ αυτου τοτε καθισει επι θρονου δοξης αυτου. και συναχθησεται εμπροσθεν αυτου παντα τα εθνη και αφοριει αυτους απ αλληλων ωσπερ ο ποιμην αφοριζει τα προβατα απο των εριφων. και στησει τα μεν προβατα εκ δεξιων αυτου τα δε εριφια εξ ευωνυμων. τοτε ερει ο βασιλευς τοις εκ δεξιων αυτου δευτε οι ευλογημενοι του πατρος μου κληρονομησατε την ητοιμασμενην υμιν βασιλειαν απο καταβολης κοσμου. επεινασα γαρ και εδωκατε μοι φαγειν εδιψησα και εποτισατε με ξενος ημην και συνηγαγετε με. γυμνος και περιεβαλετε με ησθενησα και επεσκεψασθε με εν φυλακη ημην και ηλθετε προς με...τοτε ερει και τοις εξ ευωνυμων πορευεσθε απ εμου οι κατηραμενοι εις το πυρ το αιωνιον το ητοιμασμενον τω διαβολω και τοις αγγελοις αυτου. επεινασα γαρ και ουκ εδωκατε μοι φαγειν εδιψησα και ουκ εποτισατε με. ξενος ημην και ου συνηγαγετε με γυμνος και ου περιεβαλετε με ασθενης και εν φυλακη και ουκ επεσκεψασθε με.....τοτε αποκριθησεται αυτοις λεγων αμην λεγω υμιν εφ οσον ουκ εποιησατε ενι τουτων των ελαχιστων ουδε εμοι εποιησατε. και απελευσονται ουτοι εις κολασιν αιωνιον οι δε δικαιοι εις ζωην αιωνιον
Ματθ. 27:35-38 σταυρωσαντες δε αυτον διεμερισαντο τα ιματια αυτου βαλλοντες κληρον ινα πληρωθη το ρηθεν υπο του προφητου διεμερισαντο τα ιματια μου εαυτοις και επι τον ιματισμον μου εβαλον κληρον. και καθημενοι ετηρουν αυτον εκει. και επεθηκαν επανω της κεφαλης αυτου την αιτιαν αυτου γεγραμμενην ουτος εστιν ιησους ο βασιλευς των ιουδαιων. τοτε σταυρουνται συν αυτω δυο λησται εις εκ δεξιων και εις εξ ευωνυμων.

ΔΕΞΙΑ-ΕΥΩΝΥΜΑ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ
(πάντοτε συμβολικά και για την ανθρώπινη διανοητική κατανόηση) 
το "δεξιά" ανήκει-εκφράζει-εκδηλώνει την πλευρά-όψη της ΑΓΑΠΗΣ
το "ευώνυμα-αριστερά" ανήκει-εκφράζει-εκδηλώνει την πλευρά-όψη της ΣΟΦΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ επειδή αυτός είναι δυαδικός-δισύνθετος ως πνεύμα-εγω-ον και μάλιστα ζει-διαβιώνει σε έναν κόσμο δισύνθετο επίσης καλού-κακού πνεύματος, είναι φυσικό ότι το "δεξιά και αριστερά" να-θα πρέπει να διαφοροποιούνται-προσαρμόζονται ανάλογα με την τελειότητα αυτού ο οποίος εκφράζεται (με "χείρα"-ιδεολογία δεξιά-ού ή αριστερά-ού) ακριβώς διότι η ατέλεια-ελαττωματικότητα τόσο η δική του όσο και των συνανθρώπων του αλλά και του κόσμου-φύσεως-κοινωνίας κλπ σύν την βίαιη τις περισσότερες φορές αφανή αλλά διεστρεβλωτική παρέμβαση του πνεύματος του κακού, να επέρχεται-έχουμε ως αποτέλεσμα την παραποιημένη έκφραση-πράξη-κατάσταση κλπ του εξ αριστερών καλού-της σοφίας και του εκ δεξιών καλού-της αγάπης, ή ακόμη έχουμε ημιτελές έργο ή κακοτεχνία-κακοπραξία κλπ. ομοίως έχουμε έκφράσεις ανθρώπινες με σφραγίδα τελείου, ενάρετα έργα-πράξεις-συμπεριφορές-δημιουργίες-καλλιτεχνίες κλπ, αγάπης-σοφίας-αλήθειας-ελευθερίας-δικαιοσύνης κλπ.

γενικά στον άνθρωπο:
το εκ δεξιών μπορεί να εκφράζει το καλόν-την αγάπη-καλοσύνη κλπ σε σχέση με το αριστερό που (μπορεί να) εκφράζει το κακό-την κακία-πλανη κλπ και επίσης το εξ αριστερών μπορεί να εκφράζει το σοφό-την πνευματική σωφία-την διανοητική σοφία-επιστήμη και φιλοσοφία σε σχέση με το εκ δεξιών που (μπορεί να) εκφράζει την κακία-μισος-εκδίκηση-πάθη κλπ.

ΔΕΞΙΑ-ΛΟΓΟΣ-ΨΥΧΗ-ΑΓΑΠΗ
ΕΥΩΝΥΜΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ-ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΛΟΥ-ΣΩΦΙΑ
ΕΥΩΝΥΜΑ-αριστερά-ανθρώπινη διάνοια-σοφία. (πάντοτε στα ευαγγέλια χρησιμοποιείται το ευώνυμα σε σχέση με το δεξιά ακριβώς γιατί το δεξιά (δένδρο ζωής) είναι ο Λόγος-η αγάπη και αντι- παραβαλλόμενη με το αριστερά καταδεικνύει την νόηση-νοησιοκρατία-νοησιαρχία-διανόηση και όλα όσα προκύπτουν απο την διφυή διάνοια του ανθρώπου (δένδρο γνώσεως). δεν συναντάται πουθενά μόνο-του το εξ αριστερών (διάνοια-διανοήματα) ακριβώς διότι απο μόνο του είναι ανύπαρκτο και ανάξιο λόγου (μη ον, του κακού) όπως και η διάνοια απο μόνη της χωρίς την αγάπη-το εκ δεξιών καταλαμβάνει την θέση του κακού- της ανυπαρξίας, του κακώς νοείν, νοησιαρχείν, υπολογίζειν κλπ. (η διάνοια είναι κατα συνθήκην δημιουργημένη και δεν είναι συστατικό στοιχείο της συγκρότησης του (προέκυψε ώς εκ των 3 επενδυμάτων του ανθρώπου) εκτός των άλλων η επόχή της πνευματικής σωφίας-ο παράκλητος δεν είχε τότε που γράφτηκαν τα ευαγγέλια και εν γένει στην αρχαιότητα ακόμα  αποκαλυφθεί-έρθει (παρότι μεμονωμένα εκδηλωνόταν μέσα απο μεμυημένους-σοφούς-προφήτες κλπ. κυρίως η ουράνια πνευματική σωφία. Βεβαίως ο ιησούς χριστός εκδήλωσε υψηλής τάξεως πνευματική σοφία η οποία κυρίως δόθηκε μέσα απο παραβολές και παραδείγματα και όχι με απόλυτη σαφήνεια-ευθύτητα και αποκαλυπτικά όπως σήμερα γίνεται απο την σοφία θεού- τον παράκλητο, ακριβώς γιατί τώρα είναι η ώρα η εποχή και διαθήκη του)

εδώ θα πρέπει να γίνει σαφές ότι "το εξ αριστερών" έχει 2 αναφορές α) την τελεία σοφία του θεού και β) την ατελή δύο δυνατοτήτων-καλού και κακού διάνοια- νόηση- κατανόηση- σοφία των ανθρώπων η οποία κατα κανόνα επηρρεάζεται απο το κακό-είναι εγκλωβισμένη και συγκεχυμένη λόγω της παρεμβολής και σκοτοφορικής επίδρασης του κακού πνεύματος γιαυτό και κατα κανόνα σφάλλει, λανθάνει, παραπλανά-ται, και μάλιστα καθώς η διάνοια εκδηλώνει την ανθρώπινη σοφία δημιουργικότητα σε τομείς-κόσμους όπως των επιστημών και της φιλοσοφίας, βλέπουμε μια διαρκή αμφιβολία, συνεχή αναθεώρηση για την ορθότητα των θεωριών-προβλημάτων-συμπερασμάτων της που αφορούν το επιστητόν αλλά και την μεταφυσική προσέγγιση φιλοσοφικών ιδεών και θεωρημάτων για την ζωή και τις εκφάνσεις της. Είναι γιαυτό που η ανθρώπινη σοφία, --σε σχέση με την θεία σωφία που ειναι αληθινή-πνευματική-τέλεια-απόλυτη-αιώνια κλπ--, είναι πότε ορθή και χρήσιμη προσομοιάζουσα με την θεία σωφία και πότε λανθασμένη και παραπλανητική-δήθεν σοφία ενώ είναι σοφιστεία.

σημ: εδώ θα πρέπει να διευκρινισθεί το εξής:
η ανθρώπινη ψυχή συναρτάται με τον κόσμο της θρησκείας όπου εκφράζεται η ανθρώπινη πίστις-αγάπη αλλά και συναντάται με την θεία αγάπη του λόγου-χριστού. ο δρόμος αυτός είναι μονόδρομος, δηλαδή (ανεξαρτήτως του ότι και η ψυχή είναι δισύνθετη ως προς την φύση-σύνθεση-ιδιότητες της και επιδέχεται πάθη και εκδηλώνει κακές επιθυμίες-συναισθήματα) η αγάπη στην ψυχή-της ψυχής δημιουργείται μονόδρομα: πχ. αγαπάτε αλλήλους και αγαπάτε τους εχθρούς υμών, η εντολή αυτή βιώνεται μόνον μέσα απο την αλληλέγγυο αγάπη προς τον συνάνθρωπο, την συγχώρεση-άφεση του αλλά και απαιτεί-χρειάζεται την με αγάπη εγκρατεια-κυριότητα των παθών της-ψυχής και εαυτού. (δηλαδή η αγάπη η ανθρώπινη δεν έχει άλλο κανάλι προσέγγισης-βίωσης της θείας αγάπης παρα μόνο την ίδια την αγάπη-θέληση η οποία εδρέυει στο ανθρώπινιο πνεύμα).
Οσον αφορά όμως τον κόσμο της σοφίας υπάρχουν δυο δρόμοι: α) ο δρόμος της θείας σοφίας, που προυποθέτει, για την προσέγγιση-σύλληψη-βίωση-αντίληψη του, την ΗΘΙΚΗ τελείωση του ανθρώπου σε αγάπη, δηλαδή ο άνθρωπος πρώτα θα πρέπει να γίνει βιωματικά αγαπών-αλληλέγγυος-εγκρατής-συγχωρητικός-με αγάπη-πιστη προς τον θεό (ομοίωση στην θεία αγάπη)και εν συνεχεία να του δοθεί η χάρις και πρόσβαση στην πνευματική σωφία. ο δρόμος της θείας σοφίας ή πνευματικής σωφίας καθιστά τον άνθρωπο αυτοπνευματούμενο-πνευματικά τέλειο καθώς προσεγγίζοντας-ομοιάζοντας με το πνεύμα της αληθείας-το άγιον πνεύμα, ο άνθρωπος μεταμορφούται-μετουσιούται εντελώς το κακό του σε καλό και καθίσταται αγιάζων-αυτοπνευματούμενος. β) ο δρόμος της ανθρώπινης διανοιας-διανοητικής σκέψης: ο άνθρωπος έχει νου- εκδηλώνει διάνοια-νόηση την οποία οι περισσότεροι άνθρωποι μπερδέυουν με το πνεύμα ακριβώς διότι εκφράζει σκέψεις όπως και το πνεύμα. δια μέσου της διανοιας εκδηλώνεται η ανθρώπινη (διανοητική) σοφία-επιστήμη, ευφυϊα-νοημοσύνη, λόγος, κρίση, μνήμη κλπ και δια μέσω του πνεύματος-της θείας σοφίας εκδηλώνονται πνευματικές σκέψεις, υπερβατικές-μοναδικές, απλές, λιτές, στα πλαίσια της αλήθειας-πνευματικής οδήγησης κλπ. η διάνοια εκδηλώνει καθημερινές σκέψεις που αφορούν τον βίο ζωή-διαβίωση-εργασία-επικοινωνία με τους συνανθρώπους κλπ και οι οποίες ανάλογα με την διανοητική εξέλιξη του ατόμου ή την κατάσταση της στιγμής-ψυχική-διανοητική κλπ, αυτές οι σκέψεις μπορεί να είναι ορθές ή λανθασμένες, κόσμιες ή άσχημες, σεμνές ή βλάσφημες, θετικές ή αρνητικές κλπ ακριβώς γιατί η διανοια του ανθρώπου είναι δυαδική δυο φορών, του καλού και του κακού, σε αντίθεση με το πνεύμα-σοφία θεού και τον εκφραζόμενο άνθρωπο μέσα απο αυτές, που είναι αυθεντικές-πρωτότυπες-πνευματικής σωφίας-αλήθειας και σκοπούν στην πνευματική κάθαρση του ατόμου στην απελευθέρωση του απο το κακό και την συγκρότηση του πνευματικά και σύμφωνα με την αλήθεια.

ΘΕΟΣ-ΣΟΦΙΑ=άγιον πνεύμα (αλήθεια)
ΟΥΡΑΝΟΣ-ΣΩΦΙΑ=πνευματική σωφία
ΓΗ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ-σοφία=διανοητική σοφία

ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΛΟΥ=(απόλυτο καλό)
(γενικά και σε σχέση με τον θείο Λόγο το πνεύμα είναι η θεία σοφία)
  1. ισχύς-αλήθεια
  2. θέληση-αγάπη
  3. φαντασια-σωφία
ΔΙΑΝΟΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ=(δυαδική-δύο φορών καλού-κακού)
  1. μνήμη (μνησικακία)
  2. λόγος (αντίλογος)
  3. κρίση (κατάκριση)
είναι γιαυτό που τώρα την τρίτη εποχή-διαθήκη, η νέα αποκάλυψη του παρακλήτου-αγίου πνεύματος εν σοφία λέγει: (οτι ο άνθρωπος οφείλει την) Υπαγωγή Νοός Πνεύματι : δηλαδή ότι ο νούς-διάνοια για να φωτισθεί-μετουσιωθεί εν σωφία πνευματική, ο άνθρωπος οφείλει -πρέπει να υπάγει τον νου-την διανοια-σκέψη του στο πνεύμα του θεού εντός του-δηλαδή στην θεία σωφία. Με άλλα λόγια ο νούς να καταστή-γίνει "νούς έχων σωφίαν"-θεού πνευματική, αλάνθαστη, φωτεινή και πύρινη. Σε αντίθετη περίπτωση ο κοσμικός δυαδικός νούς με εκκρεμή-άστατη την διάνοια-σκέψη θα αστατεί, θα οίηται αλαζονικά, κοσμικά, γνωστικά με αποτέλεσμα τον αποπροσανατολισμό-παραπλάνηση του ανθρώπου-εγω (διότι η διάνοια είναι ο ρυθμιστικός παράγοντας-το ΡΥΘΜΙΖΩΝ-ωρολόγιο- τις 3 υποστάσεις-εκφράσεις των 3 συνιστωσών που συγκροτούν το εγώ) απο τον κύριο σκοπό του που είναι η η ηθική και πνευματική του αυτοτελείωση-αυτοπνευμάτωση.

Υπαγωγή Νοός Πνεύματι (σωφίας) σημαίνει-για την διάνοια και τις δυναμικές ιδιότητες-αρετές που εκδηλώνει:
η μνήμη γίνεται ανάμνηση της αλήθειας (του έσω εαυτού-πνευματός μας-πνεύματος Του θεού) η οποία ανάμνηση επι-λύει κάθε απορία-πρόβλημα-αίνιγμα και μας ελευθερώνει απο τα δεσμά του κακού-πλάνης-αναλήθειας.
ο λόγος γίνεται εύλογος βεβαίωση της αλήθειας (του έσω εαυτού-της αγάπη-θελήσεως του πνεύματος μας-πνεύματος Του) η οποία βεβαίωση ουδέποτε αντιλογεί αλλά ευλογεί-εύ ποιεί και χαρίζει την αλήθεια του πνεύματος δωρεάν.
η κρίσις γίνεται διάκρισις της αλήθειας-του καλού απο την αναλήθεια-του κακού (του έσω δισύνθετου καλού και κακού πνεύματος-εγώ μας) η οποία διάκρισις ουδέποτε κατακρίνει αλλά (προκρίνει να) επικρίνει-εγκρίνει-διακρίνει (πράξεις-συμπεριφορές) και διαχωρίζει το καλον απο το κακόν προς όφελος της αυτο-πνευμάτωσης του αναζητητή-μαθητή-ανθρώπου του καλού.

ο θεός πατήρ εκδήλωσε την "ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ" ΚΑΘΗΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ-ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ και τώρα την τρίτη εποχή εκδηλώνει την "ΕΞ ΕΥΩΝΥΜΩΝ" ΣΟΦΙΑ-ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ

εκ δεξιών η αγάπη λέει-μας έχει πει: ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ και ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΥΜΩΝ: τούτο σημαίνει άφεση, συγνώμη, συγχώρεση, εγκράτεια στο κακό-την αμετρία, υπομονή στα βάσανα-πόνους-θλίψεις-θυσίες-ταλαιπωρίες-δυσκολίες-προβλήματα του κόσμου-κακού.

εξ αριστερών-ευώνυμα η πνευματική σωφία λέει, μας έχει πει: (απο τα αρχαιότατα χρόνια) προσέχετε τις πράξεις σας, να φρουρείστε απο το κακό-κακία-ασχήμια, να φυλάτε τα κεκτημένα καλά, να είστε συνετοί-νουνεχείς-παρατηρητικοί-διακριτικοί του τι είναι το καλον (φωτεινόν-δοτικόν-παροχικόν-συμπαθές-ενωτικον) και τι το κακόν, (σκοτεινόν-αρπακτικόν-κλέπτον-υπολογιστικόν-διαιρετικόν-αδίστακτον) διαχωριστικοί του κακού-απο το κακον (αποχωρίζομαι απο κάθε κακόν-πονηρόν-ρυπαρον-πειραστικον-εριστικον) και ενωτικοί του καλού-με το καλον (ενώνομαι με κάθε καλόν-αγνον-απλον-αγαθον-ειρηνικον) και τώρα την τρίτη εποχή-διαθήκη μας λέγει: "να κάνετε υπαγωγή του νου-της διάνοιας σας προς το πνεύμα του θεού-μέσα σας και έξω σας".

σημ: οι έλληνες αρχαίοι σοφοί, λόγω της υψηλής ουράνιας καταγωγής τους, συνεδύαζαν την διανοητική σοφία με την πνευματική σωφία (παρότι ακόμη δεν είχε έρθει ακόμη ούτε η εποχή του λόγου-αγάπης ούτε του παρακλήτου-αγίου πνεύματος) και λόγω της αλήθειας που πάντοτε σταθερά αποκαλυπτόταν άνωθεν (ουρανός) και ανθούσε στην ελλάδα και που ως αποτέλεσμα είχε την σταθερή δημιουργικότητα-δημιουργία πολιτισμού υψηλής διανοητικής-κοινωνικής-πνευματικής στάθμης-ποιότητος και λόγω του ιδιαίτερου χώρου-πνευματικού ομφαλού που ήταν ολόκληρη η χώρα (χώρος υλικός των ουράνιων γεννητόρων του πνεύματος) η οποία προστατευόταν απο την θεά της σοφίας αθηνά και το θεό του φωτός απόλλωνα (και όλο το 12θεο=ολος ο ουρανός) και τέλος διότι το πολίτευμα της δημοκρατίας (και ποιο πριν της πεφωτισμένης βασιλείας) και η ως εξ αυτής συμμετοχή όλων των πολιτών στα κοινά ισότιμα και δίκαια, ευνοούσε την ηθικο-διανοητικό-πνευματική και υλική πρόοδο του λαού των ελλήνων (ο λαός του ανθρώπινου λόγου-μέτρου-σοφίας αλλά και λαός του θείου λόγου (βυζάντιο-ιησούς χριστός) και του αγίου πνεύματος-θείας σωφίας (Γ' διαθήκη η κιβωτός των ελλήνων).

Ματθ. 6:3-4 σου δε ποιουντος ελεημοσυνην μη γνωτω η αριστερα σου τι ποιει η δεξια σου. οπως η σου η ελεημοσυνη εν τω κρυπτω και ο πατηρ σου ο βλεπων εν τω κρυπτω αυτος αποδωσει σοι εν τω φανερω.
για την ελεημοσύνη που κάνεις:
απο την μια πλευρά: να μην γνωρίζει η αριστερά σου (η σκοτεινή πλευρά σου-το κακό σου) τι ποιεί η δεξιά σου ( η φωτεινή πλευρά σου-το καλό σου) διότι όπως είναι "φυσικον" θα αντιδράσει το κακό σου και θα σου δημιουργήσει προβλήματα-προσκόμματα-παραποιήσεις κλπ. και απο την άλλη πλευρά: ο θεός-ΝΟΜΟΣ ανταποδίδει καλό στο καλό που κανει ο άνθρωπος μόνον εαν αυτός είναι ΤΑΠΕΙΝΟΣ-ΣΙΩΠΗΛΟΣ-άδολα ΑΓΑΠΩΝ και όχι υπερήφανος-αλλαζόνας και φλύαρος-διαφημηστής της ελεημοσύνης του (σημ: σας θυμίζει κάτι ;) και δήθεν αγαπών τον συνάνθρωπο (ταχα μου και δήθεν καλή ώρα σαν κολω-νακιώτες!!) ενώ στην πραγματικότητα ενεργεί την ελεημοσύνη για το θεαθήναι τοις ανθρώποις και διότι μέσα απο αυτή την ελεημοσύνη δίνει 5 γιατί προσδοκά να λάβη 100 ή να λάβει φημη-δόξα-διαφήμηση-να ρίξει σταχτη στα μούτρα κάποιων κλπ κλπ.

Ματθ. 25:31-46 οταν δε ελθη ο υιος του ανθρωπου εν τη δοξη αυτου και παντες οι αγιοι αγγελοι μετ αυτου τοτε καθισει επι θρονου δοξης αυτου. και συναχθησεται εμπροσθεν αυτου παντα τα εθνη και αφοριει αυτους απ αλληλων ωσπερ ο ποιμην αφοριζει τα προβατα απο των εριφων. και στησει τα μεν προβατα εκ δεξιων αυτου τα δε εριφια εξ ευωνυμων. τοτε ερει ο βασιλευς τοις εκ δεξιων αυτου δευτε οι ευλογημενοι του πατρος μου κληρονομησατε την ητοιμασμενην υμιν βασιλειαν απο καταβολης κοσμου. επεινασα γαρ και εδωκατε μοι φαγειν εδιψησα και εποτισατε με ξενος ημην και συνηγαγετε με. γυμνος και περιεβαλετε με ησθενησα και επεσκεψασθε με εν φυλακη ημην και ηλθετε προς με...τοτε ερει και τοις εξ ευωνυμων πορευεσθε απ εμου οι κατηραμενοι εις το πυρ το αιωνιον το ητοιμασμενον τω διαβολω και τοις αγγελοις αυτου. επεινασα γαρ και ουκ εδωκατε μοι φαγειν εδιψησα και ουκ εποτισατε με. ξενος ημην και ου συνηγαγετε με γυμνος και ου περιεβαλετε με ασθενης και εν φυλακη και ουκ επεσκεψασθε με...... και απελευσονται ουτοι εις κολασιν αιωνιον οι δε δικαιοι εις ζωην αιωνιον.

άνθρωποι-"ΔΕΞΙΟΙ" (εδω η μαρτυρία είναι για τους γνήσιους "εκ δεξιών" δηλαδή τους αγαπώντες τον θεό τον συνάνθρωπο τον εαυτό τους=οι ΑΓΑΠΩΝΤΕΣ-σώφρονες).
τοτε ερει ο βασιλευς τοις εκ δεξιων αυτου δευτε οι ευλογημενοι του πατρος μου κληρονομησατε την ητοιμασμενην υμιν βασιλειαν απο καταβολης κοσμου. επεινασα γαρ και εδωκατε μοι φαγειν εδιψησα
και εποτισατε με ξενος ημην και συνηγαγετε με. γυμνος και περιεβαλετε με ησθενησα και επεσκεψασθε με εν φυλακη ημην και ηλθετε προς με.

άνθρωποι-"ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ" (εδώ η μαρτυρία είναι για τους κίβδηλους "εξ αριστερών" δηλαδή τους μη αγαπόντες τον θεό τον συνάνθρωπο και τον εαυτό τους=οι ΑΣΟΦΟΙ-ανόητοι).

τοτε ερει και τοις εξ ευωνυμων πορευεσθε απ εμου οι κατηραμενοι εις το πυρ το αιωνιον το ητοιμασμενον τω διαβολω και τοις αγγελοις αυτου. επεινασα γαρ και ουκ εδωκατε μοι φαγειν εδιψησα και ουκ εποτισατε με. ξενος ημην και ου συνηγαγετε με γυμνος και ου περιεβαλετε με ασθενης και εν φυλακη και ουκ επεσκεψασθε με.

Ματθ. 25:31-46 οταν δε ελθη ο υιος του ανθρωπου εν τη δοξη αυτου και παντες οι αγιοι αγγελοι μετ αυτου τοτε καθισει επι θρονου δοξης αυτου. και συναχθησεται εμπροσθεν αυτου παντα τα εθνη και αφοριει αυτους απ αλληλων ωσπερ ο ποιμην αφοριζει τα προβατα απο των εριφων. και στησει τα μεν προβατα εκ δεξιων αυτου τα δε εριφια εξ ευωνυμων.

οι εξ ευωνύμων-εδω είναι τα ερίφια της διανόησης, της αθεϊας-υλισμού (επιστήμη-φιλοσοφία) και εν γένει όλοι αυτοί που άφησαν τον εαυτό τους έρμαιο της κλάβας-διάνοιας-αλαζονικής νόησης τους και αυτή δέχθηκε κάθε αθεϊα και κακή ιδεολογία περιφρονώντας την αυτοθυσιαστική αλληλέγγυυο αγάπη και την αληθινή πνευματική  σωφία και ζωντας την ευδαιμονιστική ηδονική ζωή τους. εαν είχαν επιλέξει την πνευματική σωφία θα ήταν πρόβατα και αμνοί δηλαδή άδολοι-άκακοι-αυτοθυσιαστικοί-παροχικοί-συγχωρητικοί κλπ.

Ματθ. 5:30 και ει η δεξια σου χειρ σκανδαλιζει σε εκκοψον αυτην και βαλε απο σου συμφερει γαρ σοι ινα αποληται εν των μελων σου και μη ολον το σωμα σου βληθη εις γεενναν.
ολο το σώμα=το εγώ-πνεύμα (ο εαυτός που ή θα νικήσει και κερδίσει την αιώνια ζωή ή θα ηττηθεί και θα πάει προς ανακύκλωση-οριστικό πνευματικό τέλος).
η δεξιά χειρ-που σκανδαλίζει είναι τα ψυχικά πάθη-επιθυμίες άνομες (είναι τα ζιζάνια της ψυχής-οι δηλητηριώσεις φθόνοι και τα μίση και η αδιαφορία για τον πλησίον) .

Ματθ. 5:38-39 ηκουσατε οτι ερρεθη οφθαλμον αντι οφθαλμου και οδοντα αντι οδοντος. εγω δε λεγω υμιν μη αντιστηναι τω πονηρω αλλ οστις σε ραπισει επι την δεξιαν σου σιαγονα
στρεψον αυτω και την αλλην.

μη αντιστήναι τω πονηρώ: διότι απλά η αντίδραση σου θα το μεγεθύνη-το πονηρόν και θα αντ- ενεργοποιήσει ακόμη μεγαλείτερη του αντίδραση. αλλ όστις σε ραπίσει επι την δεξιάν σιαγόνα =πλήξει την αγάπη σου- καταπρόσωπον (απροκάλυπτα) τότε και εσύ: στρεψον αυτω και την αλλην= δηλαδή μην του ανταποδόσης αλλά στρέψε και δείξε του και την πλευράν της πνευματικής σου σωφίας- μήπως τότε καταλάβει-εννοήσει ότι δεν είσαι αδύναμος ως προσωπικότητα αλλά ισχυρός πνευματικά (και αναχαιτισθεί το κακό του). 

απάντηση του ιησού όταν δέχτηκε χαστούκι-βία:
Ιωάν. 18:22-23 ταυτα δε αυτου ειποντος εις των υπηρετων παρεστηκως εδωκε ραπισμα τω ιησου ειπων ουτως αποκρινη τω αρχιερει; απεκριθη αυτω ο ιησους ει κακως ελαλησα μαρτυρησον περι του κακου ει δε καλως τι με δερεις; (ο ιησούς κατέληξε στην σταύρωση- θάνατο του απο τους βασανιστές του, επειδή όμως ήταν αθώος αλλά και πνευματικά τέλειος ανέστη άμεσα, ενω αντίθετα οι ιουδαίοι καταστράφηκαν και για 2000 χρόνια ήταν περιφερόμενοι δούλοι σε όλα τα έθνη μέχρι εως ότου ήρθε ο χίτλερ για να τους εξολοθρεύσει σχεδόν απο προσώπου γης. και νάτους πάλι κύριοι του κόσμου να κάνουν τα ίδια και χειρότερα σε όλη την ανθρωπότητα για να εκδικηθούν τα πάθη και τα λάθη και τα παλιά βάσανα τους-οφθαλμον αντί οφθαλμού. κρίμα κρίμα να μην μαθαίνουμε απο τα πάθη ούτε και τα λάθη μας) .

σημ: εδώ δίνεται και η απάντηση σε όλους όσους και σήμερα θεωρούν ότι ο καλός είναι ο αδύναμος αυτός που φοβάται, αυτός που κάθεται και τον εκμεταλλεύονται χωρίς να μιλεί κλπ. η αλήθεια είναι ότι ο πνευματικός άνθρωπος εκδηλώνει μεν την όψη της αγάπης-επιείκειας αλλά ισότιμα εκδηλώνει και την όψη την πνευματική της αυτηρότητος (η οποία κινητοποιεί τον νόμο πλέον της ανταπόδοσης για τον-τους παραβάτες). το να ευρίσκεται όμως κάποιος σε κατάσταση άγνοιας-ατέλειας-φόβου-παθών-ελαττωματικότητος κλπ και να ισχυρίζεται ότι τον εκμεταλλευόνται-αδικούν και να καταλογίζει ευθύνες στους βασανιστές-εκμεταλλευτές του ή στον θεό, πλην βεβαίως του εαυτού του, αυτό, όπως μπορεί να αντιληφθεί κάθε σώφρων και πνευματικός άνθρωπος είναι και αμαρτία και βλασφημία και σε καμία περίπτωση δεν θα απαλλάξει τον εκμεταλλευόμενο απο τα πάθη-βάσανα του (αφού η αιτία της δυστυχίας του είναι η άγνοια ο φόβος και η ψυχική των παθών δέσμευση του).

ΧΡΙΣΤΟΣ-δένδρο ζωής-αγάπη-τελειον
ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ-δένδρο σοφίας-τέλειον αλλά και άμεσα σχετιζόμενος με το δένδρο της γνώσεως καλού (τέλειον) και κακού (ατελές), αφού αυτός είναι ο δημιουργός τόσο του ανθρώπου όσο και της δημιουργίας. δένδρο γνώσεως: τελειούμενον πνεύμα-έργο (μετουσίωση του κακού σε καλό και μετατροπή του δένδρου της γνώσεως-ΝΟΥΣ-ΔΙΑΝΟΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ σε δένδρο πνευματικής σωφίας-ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΟΥ-ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ) το οποίο γίνεται απο τον άνθρωπο και το αμειγώς δισύνθετο πνεύμα του. ο παράκλητος το άγιον πνεύμα είναι ο δημιουργός της τριπλής δημιουργίας και είναι το -ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, ως το πνεύμα του θεού. πνεύμα είναι και το πνεύμα του κακού το οποίο όμως είναι έκπτωτον ρυπαρόν προσωρινόν αλλά και αθάνατον, δεν γίνεται ούτε να χαθεί ούτε να πεθάνει, παρα μόνο να μετουσιωθεί σε καλό και να επιστρέψει πίσω στην πατρική πηγή- ο άσωτος υιός)

ΑΝΘΡΩΠΟΣ=δένδρο γνώσεως : (διότι) ενέχει τόσο το πνεύμα του καλού όσο και το πνεύμα του κακού και το έργο του είναι να μετουσιώσει το κακό πνεύμα- μεσα απο πράξεις καλού και μετανοίας του κακού, και εν τέλει να ενώσει τα δύο δένδρα σε ένα μέσα του, (να γίνει χριστός-παράκλητος, αγάπη-σωφία) όπως είναι στον θεό και να αυτο-καταστή με εντολή του θεού και υπηρετώντας το θέλημα του θεού, θεός επί της γης , πριν επιστρέψει στην πατρική πηγή .
τέλος του 1ου μέλους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.