Παρασκευή, 1 Μαΐου 2015

Νυμφίος-Νύμφη-Νυμφώνας


(η αλήθεια είναι απλή κι ο λόγος της ακόμα πιο απλός (Ευριπίδης-τραγικός) απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα ! ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει, μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!) .
(δες και :)
Ιωάν. 3:23-36 ην δε και ιωαννης βαπτιζων εν αινων εγγυς του σαλειμ οτι υδατα πολλα ην εκει και παρεγινοντο και εβαπτιζοντο.ουπω γαρ ην βεβλημενος εις την φυλακην ο ιωαννης. εγενετο ουν ζητησις εκ των μαθητων ιωαννου μετα ιουδαιων περι καθαρισμου. και ηλθον προς τον ιωαννην και ειπον αυτω ραββι ος ην μετα σου περαν του ιορδανου ω συ μεμαρτυρηκας ιδε ουτος βαπτιζει και παντες ερχονται προς αυτον. απεκριθη ιωαννης και ειπεν ου δυναται ανθρωπος λαμβανειν ουδεν εαν μη η δεδομενον αυτω εκ του ουρανου. αυτοι υμεις μοι μαρτυρειτε οτι ειπον ουκ ειμι εγω ο χριστος αλλ οτι απεσταλμενος ειμι εμπροσθεν εκεινου. ο εχων την νυμφην νυμφιος εστιν ο δε φιλος του νυμφιου ο εστηκως και ακουων αυτου χαρα χαιρει δια την φωνην του νυμφιου αυτη ουν η χαρα η εμη πεπληρωται. εκεινον δει αυξανειν εμε δε ελαττουσθαι. ο ανωθεν ερχομενος επανω παντων εστιν ο ων εκ της γης εκ της γης εστι και εκ της γης λαλει ο εκ του ουρανου ερχομενος επανω παντων εστι. και ο εωρακε και ηκουσε τουτο μαρτυρει και την μαρτυριαν αυτου ουδεις λαμβανει. ο λαβων αυτου την μαρτυριαν εσφραγισεν οτι ο θεος αληθης εστιν. ον γαρ απεστειλεν ο θεος τα ρηματα του θεου λαλει ου γαρ εκ μετρου διδωσιν ο θεος το πνευμα. ο πατηρ αγαπα τον υιον και παντα δεδωκεν εν τη χειρι αυτου. ο πιστευων εις τον υιον εχει ζωην αιωνιον ο δε απειθων τω υιω ουκ οψεται ζωην αλλ η οργη του θεου μενει επ αυτον.

Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΝΥΜΦΩΝΟΣ:
Ματθ. 9:14-15 τοτε προσερχονται αυτω οι μαθηται ιωαννου λεγοντες διατι ημεις και οι φαρισαιοι νηστευομεν πολλα οι δε μαθηται σου ου νηστευουσι; και ειπεν αυτοις ο ιησους μη δυνανται οι υιοι του νυμφωνος πενθειν εφ οσον μετ αυτων εστιν ο νυμφιος; ελευσονται δε ημεραι οταν απαρθη απ αυτων ο νυμφιος και τοτε νηστευσουσιν .

Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΝΥΜΦΙΟΣ και οι έτοιμες νύμφες:
Ματθ. 25:1-13 τοτε ομοιωθησεται η βασιλεια των ουρανων δεκα παρθενοις αιτινες λαβουσαι τας λαμπαδας αυτων εξηλθον εις απαντησιν του νυμφιου. πεντε δε ησαν εξ αυτων φρονιμοι και αι πεντε μωραι. (+ 5 και - 5) αιτινες μωραι λαβουσαι τας λαμπαδας εαυτων ουκ ελαβον μεθ εαυτων ελαιον. αι δε φρονιμοι ελαβον ελαιον εν τοις αγγειοις αυτων μετα των λαμπαδων αυτων. χρονιζοντος δε του νυμφιου ενυσταξαν πασαι και εκαθευδον. μεσης δε νυκτος (μεσάνυκτα-σκότος βαθύ) κραυγη γεγονεν ιδου ο νυμφιος ερχεται εξερχεσθε εις απαντησιν αυτου. τοτε ηγερθησαν πασαι αι παρθενοι εκειναι και εκοσμησαν τας λαμπαδας αυτων. αι δε μωραι ταις φρονιμοις ειπον δοτε ημιν εκ του ελαιου υμων οτι αι λαμπαδες ημων σβεννυνται. απεκριθησαν δε αι φρονιμοι λεγουσαι μηποτε ουκ αρκεση ημιν και υμιν πορευεσθε δε μαλλον προς τους πωλουντας και αγορασατε εαυταις. απερχομενων δε αυτων αγορασαι ηλθεν ο νυμφιος και αι ετοιμοι εισηλθον μετ αυτου εις τους γαμους και εκλεισθη η θυρα. υστερον δε ερχονται και αι λοιπαι παρθενοι λεγουσαι κυριε κυριε ανοιξον ημιν. ο δε αποκριθεις ειπεν αμην λεγω υμιν ουκ οιδα υμας. γρηγορειτε ουν οτι ουκ οιδατε την ημεραν ουδε την ωραν εν η ο υιος του ανθρωπου ερχεται.

Η ΝΥΜΦΗ ΑΛΗΘΕΙΑ:
Αποκ. 21:1-4 και ειδον ουρανον καινον και γην καινην ( ο γαρ πρωτος ουρανος και η πρωτη γη παρηλθε ) και η θαλασσα ουκ εστιν ετι. και εγω ιωαννης ειδον την πολιν την αγιαν ιερουσαλημ καινην καταβαινουσαν απο του θεου εκ του ουρανου ητοιμασμενην ως νυμφην κεκοσμημενην τω ανδρι αυτης. και ηκουσα φωνης μεγαλης εκ του ουρανου λεγουσης ιδου η σκηνη του θεου μετα των ανθρωπων και σκηνωσει μετ αυτων και αυτοι λαοι αυτου εσονται και αυτος ο θεος εσται μετ αυτων θεος αυτων. και εξαλειψει ο θεος παν δακρυον απο των οφθαλμων αυτων και ο θανατος ουκ εσται ετι ουτε πενθος ουτε κραυγη ουτε πονος ουκ εσται ετι οτι τα πρωτα απηλθον.

Αποκ. 21:9 και ηλθε προς με εις των επτα αγγελων των εχοντων τας επτα φιαλας τας γεμουσας των επτα πληγων των εσχατων και ελαλησε μετ εμου λεγων δευρο δειξω σοι την νυμφην του αρνιου την γυναικα.Αποκ. 21:10-12 και απηνεγκε με εν πνευματι επ ορος μεγα και υψηλον και εδειξε μοι την πολιν την μεγαλην την αγιαν ιερουσαλημ. καταβαινουσαν εκ του ουρανου απο του θεου. εχουσαν την δοξαν του θεου και ο φωστηρ αυτης ομοιος λιθω τιμιωτατω ως λιθω ιασπιδι κρυσταλλιζοντι. εχουσαν τε τειχος μεγα και υψηλον εχουσαν πυλωνας δωδεκα και επι τοις πυλωσιν αγγελους δωδεκα και ονοματα επιγεγραμμενα α εστι των δωδεκα φυλων των υιων ισραηλ.

ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ Η ΝΥΜΦΗ:
Αποκ. 22:16-17 εγω ιησους επεμψα τον αγγελον μου μαρτυρησαι υμιν ταυτα επι ταις εκκλησιαις εγω ειμι η ριζα και το γενος του δαβιδ ο αστηρ ο λαμπρος και ορθρινος. και το πνευμα και η νυμφη λεγουσιν ελθε και ο ακουων ειπατω ελθε και ο διψων ελθετω και ο θελων λαμβανετω το υδωρ ζωης δωρεαν.

Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΝΥΜΦΩΝΟΣ=χριστός και 12 μαθητές

Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΝΥΜΦΙΟΣ και οι έτοιμες νύμφες= χριστός και κάθε άνθρωπος-νύμφη (άρρεν ή θήλυ που προ-ετοίμασαν ηθικά-σε αγάπη θεού και πνευματικά-σε σωφία θεού τον εαυτό τους-κατέστησαν πιστοί και αληθινοί ακόλουθοι του χριστού-αγίου πνεύματος) .

Η ΝΥΜΦΗ ΑΛΗΘΕΙΑ= η αλήθεια-η πόλις-πολιτεία-σκηνή του θεού δηλαδή η άνωθεν κατερχόμενη αγία αλήθεια- αγία ιερουσαλήμ η οποία θα καταστήσει τον κάθε άνθρωπο κάτοικο-πολίτη της αγίας πόλεως-αλήθειας και την γη-κόσμο-οικουμένη μία ΓΗ ΚΑΙΝΗ κατα το πρότυπο του ουρανού (αγία γή-ΝΥΜΦΩΝΑΣ) δηλαδή θα καταστήσει τον άνθρωπο-κόσμο μια πόλη-κράτος-βασίλειο θεϊκό (βασιλεία των ουρανών-του θεού) .

ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ Η ΝΥΜΦΗ=το πνεύμα είναι το ΑΓΙΟΝ πνεύμα-Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ της (τριπλής) δημιουργίας και του ανθρώπου και η νύμφη είναι Η ΑΛΗΘΕΙΑ και το πνεύμα όλων των αγίων-αγιασθέντων και αγιαζομένων, (ουρανού και γης-ιεραρχημένη τάξη) το οποίο και καλεί-κρούει-βοηθεί-συνεργεί ώστε να συντελεσθεί το έργο σχέδιο του θεού διαμέσου του συνεργάτη του ανθρώπου και ουρανού (πρεσβύτερος-νεώτερος υιός) .


ΠΑΣΧΑ=αρχίζει με τον ΝΥΜΦΙΟ και τελειώνει με την ΣΤΑΥΡΩΣΗ (η ταφή και ανάσταση ακολουθούν ως συνέπειες της σταυρώσεως-ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ).

«Ιδού, ο Νυμφίος έρχεται εν τω μέσω της νυκτός, και μακάριος ο δούλος, ον ευρήσει γρηγορούντα. Ανάξιος δε πάλιν ον ευρήσει ραθυμούντα. Βλέπε ουν, ψυχή μου, μη τω ύπνω κατενεχθείς, ίνα μη τω θανάτω παραδοθείς και της βασιλείας έξω κλεισθείς. Αλλά ανάνηψον κράζουσα· Άγιος, Άγιος, Άγιος ει ο Θεός ημών, διά της Θεοτόκου ελέησον ημάς».

ΚΑΙ
 

Αποκ. 19:7-9 χαιρωμεν και αγαλλιωμεθα και δωμεν την δοξαν αυτω οτι ηλθεν ο γαμος του αρνιου και η γυνη αυτου ητοιμασεν εαυτην. και εδοθη αυτη ινα περιβαληται βυσσινον καθαρον και λαμπρον το γαρ βυσσινον τα δικαιωματα εστι των αγιων. και λεγει μοι γραψον μακαριοι οι εις το δειπνον του γαμου του αρνιου κεκλημενοι και λεγει μοι ουτοι οι λογοι αληθινοι εισι του θεου.

Ο ΝΥΜΦΙΟΣ= Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ-ιησούς χριστός, χάριν του έργου του θεού και της εκπλήρωσης του πεπρωμένου-αποστολής του (ο ΤΥΠΟΣ-εσταυρωμένος νυμφίος).

Ο "ΓΡΗΓΟΡΩΝ" άνθρωπος= Ο ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ-εσταυρωμένος άνθρωπος, κάθε άνθρωπος ο οποίος ακολουθεί την αγάπη-λόγο του θεού και θέλει να ομοιάζει με αυτόν-τον εσταυρωμένο νυμφίο δηλαδή να γίνεται εσταυρωμένος-νύμφη, αναβαίνων τον γολγοθά του κακού-των παθών-ελαττωμάτων του, να υπομένει το μαρτύριον να συγχωρεί το κακό τους εχθρούς του και να συνεργεί στο σχέδιο-έργο του θεού το οποίο εκπληρώνεται μέσα απο την αποδοχή του σταυρού (εγώ) του κακού και των εχθρών του και τον νικηφόρο αγώνα-την νίκη επι του κακού-εγώ-εαυτού-εχθρών του( η ΟΜΟΙΩΣΗ-εσταυρωμένος-νύμφη).

ΕΝ ΠΑΝΤΙ ΕΝΟΤΗΣ-ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΕΝΟΤΗΣ :

ΚΑ´\ΚΑΙ εἶδον οὐρανὸν καινὸν καὶ γῆν καινήν· 
ὁ γὰρ πρῶτος οὐρανὸς καὶ ἡ πρώτη γῆ ἀπῆλθον, καὶ ἡ θάλασσα οὐκ ἔστιν ἔτι
2 καὶ τὴν πόλιν τὴν ἁγίαν ῾Ιερουσαλὴμ καινὴν εἶδον καταβαίνουσαν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ Θεοῦ, ἡτοιμασμένην ὡς νύμφην κεκοσμημένην τῷ ἀνδρὶ αὐτῆς.
3 καὶ ἤκουσα φωνῆς μεγάλης ἐκ τοῦ οὐρανοῦ λεγούσης· ἰδοὺ ἡ σκηνὴ τοῦ Θεοῦ μετὰ τῶν ἀνθρώπων, καὶ σκηνώσει μετ᾿ αὐτῶν, καὶ αὐτοὶ λαὸς αὐτοῦ ἔσονται, καὶ αὐτὸς ὁ Θεὸς μετ᾿ αὐτῶν ἔσται, 4 καὶ ἐξαλείψει ἀπ᾿ αὐτῶν ὁ Θεὸς πᾶν δάκρυον ἀπὸ τῶν ὀφθαλμῶν αὐτῶν, καὶ ὁ θάνατος οὐκ ἔσται ἔτι, οὔτε πένθος οὔτε κραυγὴ οὔτε πόνος οὐκ ἔσται ἔτι· ὅτι τὰ πρῶτα ἀπῆλθον. 5 Καὶ εἶπεν ὁ καθήμενος ἐπὶ τῷ θρόνῳ· ἰδοὺ καινὰ ποιῶ πάντα. καὶ λέγει μοι· γράψον, ὅτι οὗτοι οἱ λόγοι πιστοὶ καὶ ἀληθινοί εἰσι. 6 καὶ εἶπέ μοι· γέγονεν. ἐγὼ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος. ἐγὼ τῷ διψῶντι δώσω ἐκ τῆς πηγῆς τοῦ ὕδατος τῆς ζωῆς δωρεάν. 7 ὁ νικῶν, ἔσται αὐτῷ ταῦτα, καὶ ἔσομαι αὐτῷ Θεὸς καὶ αὐτὸς ἔσται μοι υἱός. 8 τοῖς δὲ δειλοῖς καὶ ἀπίστοις καὶ ἐβδελυγμένοις καὶ φονεῦσι καὶ πόρνοις καὶ φαρμακοῖς καὶ εἰδωλολάτραις καὶ πᾶσι τοῖς ψευδέσι τὸ μέρος αὐτῶν ἐν τῇ λίμνῃ τῇ καιομένῃ ἐν πυρὶ καὶ θείῳ, ὅ ἐστιν ὁ θάνατος ὁ δεύτερος. 

ΝΥΜΦΙΟΣ=ΑΡΝΙΟΝ-ιησούς χριστός.
ΝΥΜΦΗ=ΑΛΗΘΕΙΑ-Η μεγάλη πόλις-αγία ιερουσαλήμ-γυναίκα του αρνίου.
ΝΥΜΦΩΝΑΣ=ΠΝΕΥΜΑ-ουρανός και γη καινή-βασίλειον του θεού.

ΝΥΜΦΙΟΣ=ΑΡΝΙΟΝ-ιησούς χριστός.
ΝΥΜΦΗ=ΑΛΗΘΕΙΑ-ανθρωπότητα.
ΝΥΜΦΩΝΑΣ=ΠΝΕΥΜΑ-τριπλη δημιουργία.


"Tον νυμφώνα σου βλέπω, Σωτήρ μου, κεκοσμημένον και ένδυμα ουκ έχω, ίνα εισέλθω εν αυτώ˙ λάμπρυνόν μου την στολήν της ψυχής, φωτοδότα, και σώσον με".
ο νυμφίος της (χριστού) ανθρωπότητος
η αρχή-Α και το τέλος-Ω του ΠΑΣΧΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.