Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2014

η Tέχνη του Mαθητή

(η αλήθεια είναι απλή κι ο λόγος της ακόμα πιο απλός (Ευριπίδης-τραγικός) απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα ! ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει, μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!) .
123
Η τέχνη του μαθητή
22/9/99
μνήμη Δημητρίου και Μαρίας ΟΔΟΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ

στον κύκλο της ζωής μου
όλα τα ζήτησα του κόσμου
και περισσά μου εδόθησαν
εγεύτηκα το μεθυστικό κρασί
ερωτεύτηκα την αισθησιακή σάρκα
ονειρεύτηκα φανταστικά όνειρα
μελέτησα βιβλία καταπληκτικά
αναζήτησα κάθε άνθος αλήθειας
εγνώρισα, εβίωσα, έπραξα
του κόσμου τα πράγματα
έκλαψα, επόνεσα, εχάρηκα
του κόσμου τα συναισθήματα
έγραψα, ομίλησα, δίδαξα
του κόσμου τις ιδέες
και λίγο πριν κλείσει ο κύκλος της ζωής μου
σκέφθηκα, αποφάσισα και βεβαίωσα
να μαθητεύσω τον εαυτό μου
στην τέχνη του "μαθητή-ακόλουθου της αγάπης"
αξιοποιώντας και του κόσμου την πείρα
μην φύγω από τον κόσμο τούτο
και δεν μάθω μια τέχνη της προκοπής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.