Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

το μείζον

(η αλήθεια είναι απλή κι ο λόγος της ακόμα πιο απλός (Ευριπίδης-τραγικός) απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα ! ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει, μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!) .
.
Ι
.
Ι
.
Ι


ΕΥΛΟΓΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Να Γίνω μικρός

Μόνον έτσι μπορώ να εκμηδενίζω την μικρότητα-το εγώ- μου

Να Μείνω μικρός

Μόνον έτσι μπορώ να μετέχω του εντός μεγαλείου του- πνεύματος μου

Να Διακρίνω- Επιλέγω πάντα την διά-μέση οδό 

Μόνον έτσι μπορώ να γνωρίζω- δημιουργώ την αρμονία και το μέτρο-μου

Να Αναζητώ αγαπητικά- ευλαβικά την θεού αλήθεια 

Μόνον έτσι μπορώ να υπερβώ τα μέτρα μου- του κόσμου και των νόμων-του

Να Τηρώ την πίστη μου στον θεό αναμφίβολη

Μόνον έτσι μπορώ να συν-μετέχω αυτό-θυσιαστικά στην αλήθεια του- πνεύματος μου-του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.