Παρασκευή, 3 Μαΐου 2013

Σταύρωσις- Ταφή- Ανάστασις

(η αλήθεια είναι απλή κι ο λόγος της ακόμα πιο απλός (Ευριπίδης-τραγικός) απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα ! ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει, μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!) .
ΣΤΑΥΡΩΣΙΣ :
συμβολικά και κυριολεκτικά περιλαμβάνει : τον πόνο, την οδύνη, τα προβλήματα, τα βάρη, τα αδιέξοδα κακά της καθημερινότητος, κάθε ανηφόρα- γολγοθάς που τραβάνε οι άνθρωποι: φτώχεια- πενία- πείνα- ανεργία- ασθένεια- αφραγκία- περιφρόνηση- αδιαφορία κλπ
ΤΑΦΗ :
η σιωπή του κάθε ανθρώπου, η βουβή του παρουσία, η εκμηδένιση του, η ερμητική σιωπή του μπροστά στην δυστυχία και κάθε λογης κακό- πρόβλημα δικό του ή των συνανθρώπων του κλπ.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ :
η άνω στάσις, η ανάτασις, η αναγέννηση, ο νέος άνθρωπος το νέο ξεκίνημα, η ελπιδοφόρος αρχή, η απαρχή μιας νέας ζωής που προοιωνίζει το καλον το ωραίον το αληθές, το ξεπέρασμα του κακού- των προβλημάτων, το απρόσμενο θαύμα, το θαυμαστό γεγονός, η άνοιξη των αισθήσεων των διαισθήσεων του πνεύματος της ψυχής της ζωής, μιας νέας καλύτερης ζωής κλπ  .
Η ΣΤΑΥΡΩΣΙΣ :
Η ΑΡΧΗ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΛΛΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΡΕΤΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΤΑΔΙΟ (σταύρωση-ταφή-ανάσταση) ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ .
ΣΤΑ-ΥΡΩ-ΣΙΣ :
-ΣΤΑΥΡΩΣΗ
-ΤΑΦΗ
-ΑΝΑΣΤΑΣΗ

-ΥΠΟΜΟΝΗ
-ΡΩΜΑΛΑΙΟΤΗΤΑ
-ΩΝΘΡΩΠΟΣ

-ΣΙΩΠΗ
-ΙΣΧΥΣ
-ΣΩΤΗΡ
σημ
οντοποίηση= διαδικασία-στάδιο στην δημιουργία του (ανθρώπινου δισύνθετου) όντος, καθοδική απο τον ουρανό προς την γη (ενσάρκωση) .
ωντοποίηση= διαδικασία πλήρους πνευματοποίησης του (ανθρώπινου απλοποιημένου) όντος, ανοδική απο την γη προς τον ουρανό= απο Α-νθρωπος γίνεται Ω-Νθρωπος (θέωση) .
ΣΤΑΥΡΩΣΙΣ =
ΣΤΑΥΡΩΣΗ-ΥΠΟΜΟΝΗ-ΣΙΩΠΗ
ΤΑΦΗ- ΡΩΜΑΛΑΙΟΤΗΤΑ- ΙΣΧΥΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΗ- ΩΝΘΡΩΠΟΣ- ΣΩΤΗΡ
στην σταύρωση απαιτείται- χρειάζεται : ΑΠΟΔΟΧΗ (εξού και η λέξη-λόγος "σταύρωσις" εμπεριέχει την αρχή την διαδρομή και το αίσιον τέλος του ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ θεληματικά, ενσυνείδητα, ελεύθερα) και εν συνεχεία ΥΠΟΜΟΝΗ και ΣΙΩΠΗ για το πάθος-πόνο-οδύνη του σταυρού της σταυρώσεως του εσταυρωμένου ο οποίος συνήθως υφίσταται το κακό και τον κόσμο και τα προβλήματα- ασθένεις κλπ τόσο απο δικά του λάθη όσο και απο τα λάθη των συνανθρώπων του και της κοινωνίας. 
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ-σταυρωση ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΕΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΩΣ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΡΓΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, ΕΡΓΟ ΑΡΣΕΩΣ ΤΗΣ ΔΙΣΥΝΘΕΤΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΕΓΩ- ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ, ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ-ΕΓΩΪΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΡΓΑ ΚΑΛΟΥ-ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ-ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ- ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ-ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ (η ιστορία του ασώτου υιού είναι η ιστορία της πτώσεως και αυτοδημιουργίας του κακού,της δημιουργίας του ανθρώπου και της χρέωσης του ενός μέρους σπερματικού κακού με εντολή μετουσίωσης του και επιστροφής του στον θεό ως καθαρό και άγιο πνεύμα, έτσι αποκαθίσταται η πτώση και ο άνθρωπος ο συν-εργάτης του έργου του θεού στον κόσμο ) .
Η ΤΑΦΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΡΩΜΑΛΑΙΟΤΗΤΑ= ΑΝΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΤΟΛΜΗ ΠΡΟΣ ΣΥΛΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ-ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΟΤΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ-για τον καλό άνθρωπο, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΛΛΑ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ-κατ-ΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ (θανάτω θάνατον πατήσας= νικήσας-κυριαρχήσας) ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΑΡΧΗ-ΑΦΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΖΩΗ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΗ (ισχύς και ανάστασις της αλήθειας του πνεύματος άνθρωπος)  .
Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΩΝΤΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (που είχε αυτο- τελειοποιηθεί ηθικά εν αγάπη και πνευματικά εν σοφία ενόσω ζούσε στον κόσμο) ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ, ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ .Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΩΝ ΩΝ-ΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ (στον άδη γιατί "αρπάζει όλους τους νεκρούς" κενώνοντας τον άδη και τον θάνατο αλλά και γιατί πλέον είναι κύριος της γης αφού συναποτελεί σώμα χριστού αναστάντα και σωτήρα) .
ποια είναι τα έργα καλού;
"αγαπάτε αλλήλους" σημαίνει :
Α-Γ-Α-Π-Η = Η ΠΑΓΑ = η πηγή (εννοείται των αρετών της αγάπης = Αγάπη -Γάμος -Αλληλεγγύη -Παροχή -Ηθική : αγαπώ, γαμέω= ενώνομαι , ειμαι αλληλέγγυος προς τους αδελφούς μου ανθρώπους αλλά και όλη την δημιουργία-φύση, παρέχω προς πάντας τα πάντα, ηθικοποιώ-τελειοποιούμαι ηθικά εν αγάπη θεού.
ο ιησούς χριστός ήταν Η ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΓΗ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ- Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ, ο οποίος συνόψισε το έργο των ανθρώπων στην κοινωνία- ανθρωπότητα με το "ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ", τιποτα λιγώτερο και τίποτα περισσότερο . αυτό είναι το φως των ανθρώπων και όχι οι "ελεημοσύνες" και "καλωσύνες" και λειτουργίες και ψαλμοί και κηρύγματα και μεγαλοστομίες και ευάγγελες εξαγγελίες για οικονομική ευημερία και ευτυχία και "τρίχες κατσαρές" ! δεν διέκρινε κανέναν άνθρωπο ο ιησούς επειδή ήταν πλουσιος ή κτηματίας ή είχε περιουσία ή δημόσιο αξίωμα ή οποιασδήποτε μορφής εξουσία ή ιερατία ! ούτε διαχώρισε κανένα απο το να λάβη την χάρη ή την αλήθεια ή τον θείο φωτισμό ή το άγιο πνεύμα ! αλλά κάλεσε όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους να ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΑΛΛΗΛΟΥΣ και να ανακαλύψουν εντός τους την βασιλεία του που είναι το πνεύμα του θεού μέσα τους και αυτό να ακούσουν και να υπηρετούν ως έργο αποστολής τους. τι είναι το πνεύμα του θεού ; είναι η θεία σωφία, το πνεύμα της αληθείας, το οποίο είναι ΤΑΥΤΟΣΗΜΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ-ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ . αυτή είναι η οδός του χριστού όπως εκείνος την δίδαξε την ενέτειλε και την καθαγίασε. τάλλα στα τζάμπο με το αρνί και καλό πάσχα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.