Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013

ο νικών και η νίκη

 
(η αλήθεια είναι απλή κι ο λόγος της ακόμα πιο απλός (Ευριπίδης-τραγικός) απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα ! ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει, μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!)
(δες και)
Γνώθης αυτόν 7
Γνώθης αυτόν 6
Γνώθης αυτόν 5
Γνώθης αυτόν 4
Γνώθης αυτόν 3
Γνώθης αυτόν 2
 τα 7 δώρα του θεού προς τους νικώντες- νικητές 
του σκότους- κακού- θανάτου :
Τῷ νικῶντι δώσω αὐτῷ φαγεῖν ἐκ τοῦ ξύλου τῆς ζωῆς, ὅ ἐστιν ἐν τῷ παραδείσῳ τοῦ Θεοῦ μου.῾Ο νικῶν οὐ μὴ ἀδικηθῇ ἐκ τοῦ θανάτου τοῦ δευτέρου. 11Τῷ νικῶντι δώσω αὐτῷ τοῦ μάννα τοῦ κεκρυμμένου, καὶ δώσω αὐτῷ ψῆφον λευκήν, καὶ ἐπὶ τὴν ψῆφον ὄνομα καινὸν γεγραμμένον, ὃ οὐδεὶς οἶδεν εἰ μὴ ὁ λαμβάνων.26 Καὶ ὁ νικῶν καὶ ὁ τηρῶν ἄχρι τέλους τὰ ἔργα μου, δώσω αὐτῷ ἐξουσίαν ἐπὶ τῶν ἐθνῶν, 27 καὶ ποιμανεῖ αὐτοὺς ἐν ράβδῳ σιδηρᾷ, ὡς τὰ σκεύη τὰ κεραμικὰ συντριβήσεται, ὡς κἀγὼ εἴληφα παρὰ τοῦ πατρός μου, 28 καὶ δώσω αὐτῷ τὸν ἀστέρα τὸν πρωϊνόν. 29 ῾Ο ἔχων οὖς ἀκουσάτω τί τὸ Πνεῦμα λέγει ταῖς ἐκκλησίαις (αποκ.κεφ.β).
5 ῾Ο νικῶν οὕτως περιβαλεῖται ἐν ἱματίοις λευκοῖς, καὶ οὐ μὴ ἐξαλείψω τὸ ὄνομα αὐτοῦ ἐκ τῆς βίβλου τῆς ζωῆς, καὶ ὁμολογήσω τὸ ὄνομα αὐτοῦ ἐνώπιον τοῦ πατρός μου καὶ ἐνώπιον τῶν ἀγγέλων αὐτοῦ. 6 ῾Ο ἔχων οὖς ἀκουσάτω τί τὸ Πνεῦμα λέγει ταῖς ἐκκλησίαις.12 ῾Ο νικῶν, ποιήσω αὐτὸν στῦλον ἐν τῷ ναῷ τοῦ Θεοῦ μου, καὶ ἔξω οὐ μὴ ἐξέλθῃ ἔτι, καὶ γράψω ἐπ᾿ αὐτὸν τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ μου καὶ τὸ ὄνομα τῆς πόλεως τοῦ Θεοῦ μου, τῆς καινῆς ῾Ιερουσαλήμ, ἣ καταβαίνει ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ Θεοῦ μου, καὶ τὸ ὄνομά μου τὸ καινόν.21 ῾Ο νικῶν, δώσω αὐτῷ καθίσαι μετ᾿ ἐμοῦ ἐν τῷ θρόνῳ μου, ὡς κἀγὼ ἐνίκησα καὶ ἐκάθισα μετὰ τοῦ πατρός μου ἐν τῷ θρόνῳ αὐτοῦ
(αποκ.κεφ.γ)
2 καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ ἵππος λευκός, καὶ ὁ καθήμενος ἐπ᾿ αὐτὸν ἔχων τόξον· καὶ ἐδόθη αὐτῷ στέφανος, καὶ ἐξῆλθε νικῶν καὶ ἵνα νικήσῃ.6 καὶ εἶπέ μοι· γέγονεν. ἐγὼ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ἡ ἀρχὴ καὶ τὸ τέλος. ἐγὼ τῷ διψῶντι δώσω ἐκ τῆς πηγῆς τοῦ ὕδατος τῆς ζωῆς δωρεάν. 7 ὁ νικῶν, ἔσται αὐτῷ ταῦτα, καὶ ἔσομαι αὐτῷ Θεὸς καὶ αὐτὸς ἔσται μοι υἱός. 8 τοῖς δὲ δειλοῖς καὶ ἀπίστοις καὶ ἐβδελυγμένοις καὶ φονεῦσι καὶ πόρνοις καὶ φαρμακοῖς καὶ εἰδωλολάτραις καὶ πᾶσι τοῖς ψευδέσι τὸ μέρος αὐτῶν ἐν τῇ λίμνῃ τῇ καιομένῃ ἐν πυρὶ καὶ θείῳ, ὅ ἐστιν ὁ θάνατος ὁ δεύτερος.

τα επτά δώρα που λαμβάνει απο τον θεό ο νικών-νικητής άνθρωπος είναι: (με την ΘΕΩΣΗ του) .
  1. η επιστροφή στην εδέμ
  2. η αιώνια ζωή
  3. η ονοματοδοσία-το πνευματικό νέο όνομα
  4. η ισχύς-δύναμις
  5. η ιεραρχική θέση-τάξη
  6. η πνευματική ιερωσύνη
  7. η πνευματική συν-βασιλεία
οι 7 νίκες που ο άνθρωπος οφείλει να νικήσει-κερδίσει: (ενόσω ζεί-διαβιώνει στον ΚΟΣΜΟ) .
  1. η υπομονή του κακού-κόσμου
  2. η μετάνοια του κακού-εαυτού
  3. η συγχώρεση του κακού-συνανθρώπου
  4. η ταπείνωση του κακού-εγώ
  5. η πίστις στον θεό-νίκη επι της αμφιβολίας του κακού
  6. η αγάπη-θυσία του εαυτού χάριν του έργου του θεού
  7. η σοφία-παροχή της αλήθειας (με αφάνεια-σιωπή) προς τον συν-άνθρωπο 
ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΑΡΡΕΝ Ή ΘΗΛΥ
Ο
Ν
Ι
Ν  Ι  Κ Ω Ν
Η
Τ
Η
Σ
Ο ΝΙΚΩΝ ΝΙΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ-ΕΝΟΣΩ ΖΗ ΣΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΝΙΚΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ-ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ

νικάν το κακόν αύτη έστι η μια και μόνη νίκη
άξια σεβασμού,τιμής και εορτής
αλληλουχείτε αλληλουχείτε
σαφώς και θα νικάτε 
(απο το αρχείο της αλληλουχίας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.