Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012

ο Ε-σταυρωμένος "Υιός του Ανθρώπου" Β'

http://2.bp.blogspot.com/-bcHSqo4tDWo/TtVxdegFrHI/AAAAAAAADDk/r41fPREpHNg/s1600/promutheus-technology.jpg
 ο εσταυρωμένος-δεσμώτης θεάνθρωπος προμηθέας
(ω Γή! και συ που όλα τα   βλέπεις, Ήλιε,δείτε μ' εγώ θεός απ' τους θεούς  τι  πάσχω! Αισχύλου Προμηθεύς Δεσμώτης )
(η αλήθεια είναι απλή κι ο λόγος της ακόμα πιο απλός. (Ευριπίδης-τραγικός) απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα ! ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει, μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!)
(δες καί)
ποιά είναι η διαφορά του "ανθρώπου ιησού"(ως βίος-βίωμα-ζωή-έργον, )με το κάθε ανθρώπινο ον;(του παρελθόντος και του παρόντος) Η διαφορά είναι δυαδικά Τριπλή :
α) το "ΠΡΟΤΕΡΟΝ" του ιησού (άνθρωπος) χριστού (θεός) .
 Ιωάν. 6:61-63 ειδως δε ο ιησους εν εαυτω οτι γογγυζουσιν περι τουτου οι μαθηται αυτου ειπεν αυτοις τουτο υμας σκανδαλιζει εαν ουν θεωρητε τον υιον του ανθρωπου αναβαινοντα οπου ην το προτερον . το πνευμα εστιν το ζωοποιουν η σαρξ ουκ ωφελει ουδεν τα ρηματα α εγω λαλω υμιν πνευμα εστιν και ζωη εστιν.
β) το "ΥΣΤΕΡΟΝ" του ιησού χριστού (θεανθρώπου)
Ιωάν. 13:36 λεγει αυτω σιμων πετρος κυριε που υπαγεις απεκριθη αυτω ο ιησους. οπου υπαγω ου δυνασαι μοι νυν ακολουθησαι υστερον δε ακολουθησεις μοι .
 Μάρκ. 16:19 Ο μεν λοιπόν Κύριος, αφού ελάλησεν προς αυτούς, ανελήφθη εις τον ουρανόν και εκάθισεν εκ δεξιών του Θεού.

γ) το "ΠΑΡΟΝ"-νύν του (ιστορικού) ιησού χριστού (τώρα-πνευματική παρουσία)
 Ιωάν. 4:23 αλλα ερχεται ωρα και νυν εστιν οτε οι αληθινοι προσκυνηται προσκυνησουσιν τω πατρι εν πνευματι και αληθεια. και γαρ ο πατηρ τοιουτους ζητει τους προσκυνουντας αυτον .Ιωάν. 11:21-23 ειπεν ουν η μαρθα προς τον ιησουν κυριε ει ης ωδε ουκα αν απεθανε ο αδελφος μου αλλα και νυν οιδα οτι οσα αν αιτηση τον θεον δωσει σοι ο θεος, λεγει αυτη ο ιησους αναστησεται ο αδελφος σου. (θα τον αναστήσω: νύν-τώρα-άμεσα) .  
η οδός αυτή της αλήθειας είναι πενταπλή : πίστις στον θεό- μετάνοια για τα λάθη μας- συγχώρεση των εχθρών μας- υπομονή του κακού, κόσμου, δυσκολιών- ταπεινοφροσύνη έναντι πάντων πρός εξάλειψη του εγώ-εγωϊσμού ώστε να επέλθει αυτο-πνευμάτωση ηθική εν αγάπη και πνευματική εν σοφία θεού .( Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ κατα την διάρκεια της γήϊνης ζωής του εξέφραζε απολύτως και τελείως τις αρετές αυτές τίς οποίες και εμείς καλούμεθα να γνωρίζουμε-βιώνουμε και εκφράζουμε στην καθημερινότητα μας-με συνέπεια και σταθερότητα . ο ιησούς χριστός ήταν πάνω απόλα ΠΙΣΤΟΣ στον πατέρα του θεό και την εντολή την οποία έλαβε, ήταν ΤΑΠΕΙΝΟΣ και προσηνής, ήταν ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΟΣ και ουδέποτε άσκησε βία ακόμη και προς αυτούς που τον χλεύαζαν και στο τέλος τον σταύρωσαν, ήταν εντελώς ΥΠΟΜΟΝΗΤΙΚΟΣ τόσο προς τους μαθητές του όσο και προς τα πλήθη που προσερχόντουσαν να τον ακούσουν αλλά και όλες τις δυσκολίες του έργου του τις αντιμετώπησε αδιαμαρτύρητα όσο και όσους ενσυνείδητα θέλανε το κακό του, τέλος, ο ιησούς παρότι αντιμετώπιζε εξακολουθητικά πειρασμούς απο το κακό όσο και απο την ατέλεια των μαθητών και όλων όσων των περιέβαλαν, εντούτοις κατώρθωσε να παραμείνει αναμάρτητος (εξαίρεση που είναι αδιανόητη για άνθρωπο αλλά και για άλλο απεσταλμένο οποιασδήποτε τάξεως) και τούτο διότι ήτανε πνευματικά ανθρώπινον όν με πνεύμα τάξεως Θεού-Λόγου (έων) .εντούτοις όμως τα ευαγγέλια τον παρουσιάζουν να ξεκινά με το κήρυγμα της ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ, εκεί που άφισε το έργο του ο ιωάννης ο πρόδρομος : (Μάρκ. 1:14-15) μετα δε το παραδοθηναι τον ιωαννην ηλθεν ο ιησους εις την γαλιλαιαν κηρυσσων το ευαγγελιον της βασιλειας του θεού και λεγων οτι πεπληρωται ο καιρος και ηγγικεν η βασιλεια του θεου μετανοειτε και πιστευετε εν τω ευαγγελιω .μετάνοια αναφέρεται στο έργο του ιωάννη και η πίστις στο δικό του έργο, το ευαγγέλιο της αγάπης του λόγου του θεού) (Ιωάν. 3:30 εκεινον δει αυξανειν εμε δε ελαττουσθαι). Η αρετή κατάσταση της ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ολοκληρώνεται με το σταυρικό τέλος του ιησού και τού εκ δεξιών του ληστή (κάθε άνθρωπος) ο οποίος μετανοεί ολοκληρωτικά και διαυτής του της μετάνοιας προκαλεί το έλεος του εσταυρωμένου θεού και την ψυχική-πνευματική του διάσωση-σωτηρία . Η 5πλή αυτή αλήθεια-η ανθοδέσμη αυτή των ενάρετων λουλουδιών : πίστις-συγχωρητικότης-μετάνοια-υπομονή-ταπεινοφροσύνη, είναι η μόνη παραδειγματική οδός σωτηρίας του ανθρώπου κατα το πρότυπο της διδαχής-αλήθειας-πράξης του ιησού χριστού.(ε-σταυρωμένη αλήθεια).
απο που συνάγεται αυτή "η 5πλή αλήθεια" και το "πρότερον" και το "ύστερον" ; απο την ιδέα-οδό-αλήθεια-κατάσταση του ΠΑΣΧΑ :
ΤΟ ΠΑΣΧΑ-κάθε πάσχα των ανθρώπων (α+β+γ =3 πάσχα= 3 εποχές-διαθήκες του θεού για τον άνθρωπο) εμπεριέχει τις 3 ημέρες - τριλογία αλήθειας :
α) ΣΤΑΥΡΩΣΗ
β) ΤΑΦΗ
γ) ΑΝΑΣΤΑΣΗ
η σταύρωση= Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ (υψωμένος)
η ταφή = Ο ΘΑΝΑΤΩΜΕΝΟΣ (νεκρός)
η ανάσταση= Ο ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ (νικητής)
η σταύρωση= ο σταυρός- του ανθρώπου-κόσμου
η ταφή= ο θάνατος- (θάψιμο) της ζωής
η ανάσταση= η νίκη επί του θανάτου- νίκη της ζωής
ΣΤΑΥΡΟΣ-ΣΤΑΥΡΩΣΗ-ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ (θυσία) .
ΘΑΝΑΤΟΣ-ΤΑΦΗ νεκρού-ΘΑΝΑΤΩΜΕΝΟΣ (θάνατος) .
ΝΙΚΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ-ΑΝΑΣΤΑΣΗ-ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ (θέωση).
απο ένα άλλο επίπεδο θεώρησης: για τον άνθρωπο του παρελθόντος-παρόντος-μέλλοντος οι τρείς αυτές καταστάσεις του ενός ΠΑΣΧΑ-χρόνου, αντιστοιχούν στο παρελθόν(ΗΝ),παρόν (ΩΝ), μέλλον(ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ).
ΣΤΑΥΡΩΣΗ=η απο αδάμ εσταυρωμένη ανθρωπότητα (σταυρός=πνευματική δισυνθετότητα του κάθε ανθρώπου=ο σταυρός που κουβαλάει στην ζωή-διαβίωση του που εν τέλει είναι η "υποχρεωτική" -καί όχι ενσυνείδητη- σταύρωση του= στο κάθε ΠΑΡΟΝ-παρελθόν-μέλλον του ανθρώπου . ΤΑΦΗ=ο υλικός και ψυχικός ΘΑΝΑΤΟΣ του κάθε αποθανόντος ανθρώπου-ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ-παρόντος-μέλλοντος. ΑΝΑΣΤΑΣΗ=η ψυχική και πνευματική ανάσταση όλων των αγιασθέντων ανθρώπων στον ουρανό και τον θεό =παρελθόντος-παρόντος-ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.
ΠΑΣΧΑ=ΣΤΑΥΡΩΣΗ=ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ
(ιησούς χριστός=ο υιός του ανθρώπου)
εσταυρωμένος =
(12 γράμματα)
Ε-Α-Υ-Ω-Ε-Ο= 6 φωνήεντα
Σ-Τ-Ρ-Μ-Ν-Σ= 6 σύμφωνα
καί
ε-σ-τ-α-υ-ρ-ω-μ-έ-ν-ο =
 (σχηματίζουν τις λέξεις)
Υ-Σ-Τ-Ε-Ρ-Ο-Ν + Μ-Ε-Σ-Ω -Α
ΥΣΤΕΡΟΝ =ύστερον
ΜΕΣΩ=διαμέσου=η μέση οδός=5-Ε
1α  4δ  7η
  5Ε 
3γ  6ζ 
Α=α=άλφα
συνεπώς 
εσταυρωμένος =
ΥΣΤΕΡΟΝ ΜΕΣΩ Α = ΥΣΤΕΡΟΝ + 5 Α-λφα
(Α=αστήρ και αστήρ= ή ΕΑ) 
καί
ε-σ-τ-α-υ-ρ-ω-μ-έ-ν-ο-ς=
 ύστερον + σώμα Ε
το σώμα Ε=α-β-γ-δ-ε= η πεντάλφα=
http://www.vembos.gr/images/pentacle.jpg
 καί
 ο εσταυρωμένος
ύστερον + ο (έχων σώμα) Ε =ο πεντάκτινος αστήρ
ο Ε=ο εκλεκτός-τέλειος= ο αστήρ ο πρωϊνός (ηώς=αυγή, έως=φώς)
καί
 ΕΣΤΑυΡωμένΟΣ= 
 Ε αστέρος υμνώ =υμνώ τα Ε =τα 5 Α (του) αστέρος 
(αστήρ=1=ένας-ένα Α καί Α-στήρ = 5 Α)
καί
ο εσταυρωμένος
ύστερον + έως Α (φώς Α=αστέρος=5άλφα) + ο Μ (ο μεσσίας)
καί
 ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ= ΥΣΤΕΡΟΝ + 5Α
(αυτός είναι ο 12λογος του Λόγου-Πνεύματος του Θεού 
για τον "εσταυρωμένο άνθρωπο")
ΥΣΤΕΡΟΝ-7
Υ= υπομονή (ύλη )
Σ= σιωπή (ύλη)
Τ= ταπεινοφροσύνη (ύλη)
Ε =εγκράτεια (ψυχή)
Ρ =ρωμαλαιότης (διάνοια)
Ο =οφειλή (διάνοια)
Ν =νουνέχεια (διάνοια)
καί
Α=άγιος (πνεύμα)
Α=αγαθός (πνεύμα)
Α=αγνός (πνεύμα)
Α=αγάπη-αγαπάτε (ψυχή)
Α=αλληλεγγύη-αλλήλους (ψυχή)
 Π-Α-Σ-Χ-Α =
Π=(πατήρ) παράκλητος
Α=αγάπη
Σ=σωφία
Χ=χριστός (χάρις)
Α =αλήθεια
ΠΑΣΧΑ =
Ο ΠΑΤΗΡ=ΠΝΕΥΜΑ-ΛΟΓΟΣ=Η ΑΛΗΘΕΙΑ
ο πατήρ=παράκλητος-χριστός
ο πατήρ=σωφία-αγάπη=ΠΑΣΧΑ
πάσχα=80+1+200+600+1= 882
η αγάπη+σοφία=8+93+781=882
ΠΑΣΧΑ = ιησούς χριστός
"ίδε ο άνθρωπος" =ο εσταυρωμένος υιός του ανθρώπου (ιησούς)
"ίδε ο βασιλεύς υμών" =ο εσταυρωμένος υιός του θεού (χριστός)
"η άκρα ύψωση καί η άκρα ταπείνωση"
(κατήλθε ο θεός - υψώθηκε ο άνθρωπος)
ΠΑΣΧΑ =
περνώ-διαβαίνω-εισέρχομαι την Π-ύλη του Πνεύματος
μέσα απο την σταύρωση της υπομονής του κακού και του κόσμου, παραμένω στωϊκά σιωπηλός μέχρι έως ότου πεθάνει το κακό μέσα μου και μαζί του και εγώ, ελπίζοντας καί αναμένοντας το χέρι του θεού που θα με τραβήξει απο τον τάφο-σώμα μου και αναστηθώ .
(Πάσχα-Πάσχων/ Πάσχα-Παύση Πόνου/ Πάσχα-Πνευμάτωση) (ο πάσχων=ο εσταυρωμένος/ η παύση του πόνου=η ταφή-σιωπή/ η πνευμάτωση=η ανάσταση)
ΠΑΣΧΑ =
η σταύρωση=  
Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ (υψωμένος-πάνω απο την γη)
η ταφή =  
Ο ΘΑΝΑΤΩΜΕΝΟΣ (εν τάφω-νεκρός-κάτω από την γη)
η ανάσταση=  
Ο ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ (νικών-νικητής σε ουρανό και γη)
τέλος Β' μέλους 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.