Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

αγνοείν-3

(η αλήθεια είναι απλή κι ο λόγος της ακόμα πιο απλός.(Ευριπίδης-τραγικός) απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα ! ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει, μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!)
δες καί
"γνώθι σ'αυτόν"-"έν οίδα ότι ουδέν οίδα"-"ουδείς εκών κακός " "η κακία είναι άγνοια" (σωκράτης) γνώρισε τον εαυτό σου-ένα γνωρίζω ότι αυτό που γνωρίζω είναι ένα τίποτα μπροστά σε αυτό που υπάρχει για να γνωρίσω-ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ [ΓΙΝΕΤΑΙ] ΚΑΚΟΣ- Η ΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΝΟΙΑ [ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ]
τι (ποιά) είναι η αλήθεια για τον άνθρωπο ; 
η αλήθεια για τον άνθρωπο εμπεριέχεται σε 5 σημεία-αλήθειες :
α) γνωση του τι και ποιός είναι ο θεός-δημιουργός
β) γνώση του τι και ποιός είναι ο σκοτοφόρος-το κακό
γ) γνώση του τι και ποιό είναι το σχέδιο του θεού για τον άνθρωπο-δημιουργία
δ) γνώση του τι και ποιός είναι ο νόμος του θεού για τον άνθρωπο-δημιουργία
5) γνώση του τι καί ποιός είναι ο τελικός σκοπός-κατάληξη του έργου του θεού για τον άνθρωπο και την δημιουργία
1) ο δημιουργός είναι ο ών-η ισχύουσα αλήθεια-αγάπη-σοφία
2) ο σκοτοφόρος-καταστροφέας είναι ο μη ών- η αναλήθεια-αδικία-πλάνη
3) το σχέδιο του θεού διαμέσου του ανθρώπου-ωόν είναι η μετουσίωση του πνεύματος του κακού σε καλό που επιτυνχάνεται εκ μέρους του ανθρώπου με πράξεις θετικές του καλού και μετανοητικές του κακού (λαθών-κακών πράξεων)
4) ο νόμος του θεού είναι ο νόμος της ίσης-δίκαιης ανταπόδοσης στις πράξεις του ανθρώπου βάσει του "καλό στο καλό και κακό στο κακό" (εξισορρόπιση-αποκατάσταση της διαταραχθείσας ισορροπίας) τόσο στην υλική ζωή όσο και κυρίως στην μετά θάνατο ζωή όπου θα συντελεσθεί η τελική "εκκαθάριση" και θα πληρωθεί συνολικά ο λογαριασμός ο οποίος ισοδυναμεί με την νίκη της ζωής του καλού ανθρώπου ή την ήττα του κακού ανθρώπου και τον οριστικό δεύτερο θάνατο-του κακού και την αιώνια ζωή-του καλού.
5) ο σκοπός του σχεδίου του θεού για την δημιουργία και τον άνθρωπο είναι η μετουσιώση του πνεύματος του κακού σε πνεύμα καλού και η επάνοδος και αποκατάσταση του πνεύματος του θεού (πρώην εκπεσόντος κακού) στις τάξεις του καλού και η (απο)θέωση του ανθρώπου-δημιουργίας .
η αληθινή γνώση-βίωση-ενσυνείδηση των 5 αυτών σημείων προϋποθέτει:
την καθημερινή ενσυνείδητη έκφραση 5 αρετών : α) πίστεως στον θεό β) συγχώρεση του συνανθρώπου γ) μετάνοια των κακών πράξεων-λαθών και μεταστροφή προς το καλό και μετάγνωση της αλήθειας για το ποιό όντως είναι το καλό και ποιό το κακό με απόρριψη του κακού-αρνητικού τρόπου και επιλογή του καλού-θετικού τρόπου δ) υπομονή έναντι του κακού και των δυσκολιών του κόσμου στην καθημερινότητα και τέλος ε) ταπεινοφροσύνη του εαυτού-του εγώ έναντι των εγωϊστικών εσωτερικών και εξωτερικών επιθέσεων του κακού το οποίο επιτίθεται είτε ως διαίρεση είτε ως ατομισμός είτε ως εγωϊσμός είτε ως ιδιοτέλεια ή διεκδικητική και απαιτητική ιδιαιτερότητα-μοναδικότητα-εκλεκτικότητα του καθε ανόμοιου ενδογενώς αμιγώς πνευματικώς δισύνθετου όντος-εγώ (ανθρώπου) .
τί είναι η ΑΓΝΟΙΑ-της αλήθειας ;
η άγνοια της αλήθειας είναι η άγνοια-άρνηση-απόρριψη-περιφρόνηση-αδιαφορία-πολεμική εναντίων όλων αυτών των σημείων-αληθηδίων της αλήθειας που αφορά τον άνθρωπο.
η απιστία-αμφιβολία-αθεϊα-αντίθεση προς τον θεό ,
η ασυγχωρησία-εχθρότητα προς τον συνάνθρωπο ,
α αμετανοησία-η εξακολούθηση του ίδιου λαθεμένου τρόπου επιλογών-ζωής-συμπεριφοράς δηλαδή της επιπολαιότητας-της αλαζονείας-της ασωτείας-σπατάλης-υπερβολών κλπ
η ανυπομονησία-η βία(σύνη)-η έλλειψη ανοχής-αποδοχής των προβλημάτων που προκύπτουν απο την βίωση-ζωή-καθημερινότητα στον κόσμο ,
η εγωϊστική έπαρση-ο ατομισμός-ο ατομικίστικος τρόπος ζωής-η ιδιοτέλεια-η κίνηση ολονέν και περισσότερο γύρω απο τον εαυτό-η εγωπάθεια-εγωστρέφεια-η έλλειψη ταπεινοφροσύνης-ταπεινότητος-μετριοπάθειας και όλα όσα δείχνουν το μεγεθυνμένο εγώ του καθε ενός απο εμας-όλων των ανθρώπων , όλα αυτά δείχνουν-προδίδουν τον άνθρωπο της άγνοιας-τον αγνοούντα την αλήθεια-τον αρνούμενο την αλήθεια-τον άνθρωπο που έχει αφίσει το κακό του να εκβλαστήσει υπέρμετρα τον άνθρωπο με το μεγάλο εγώ τις μεγάλες απαιτήσεις-ανάγκες-επιθυμίες-θυμό-οργή-φιλοδοξία-αρχομανία-επιδειξιομανία-εγωλατρεία .
αγνοώ σημαινει : δεν Γνωρίζω την αλήθεια που είναι η αγάπη-σοφία
αγνοώ σημαίνει : δεν Θέλω-δεν ενδιαφέρομαι να μάθω-θέλω να αγνοώ
αγνοώ σημαίνει : δεν Μπορώ να συμπράξω στο καλό-την αλήθεια λόγω ανομοιότητας με το καλό-την αλήθεια-αγάπη-σοφία (η αλήθεια ελευθερώνει απο το κακό-την πλάνη του λάθους-την επιθυμία της εκδίκησης-την αλαζονεία του "εγω είμαι,εγώ έχω,εγώ μπορώ",εγώ είμαι το επίκεντρο όλων,εγώ είμαι δυνατός,εγώ έχω εξουσία,εγώ έχω χρήματα-περιουσία-φήμη-δόξα-πλούτο-υλικά αγαθά κλπ)
αγνοώσημαίνει : αγνοώ τον θεό-τον εαυτό-τον συνάνθρωπο διότι γνωρίζω πολύ καλά τον κόσμο-το συμφέρον μου-την πάρτη μου-τα πράγματα μου-όλα όσα με φέρνουν ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΚΟΣΜΙΚΗΣ ΖΩΗΣ και ουραγό της ηθικής και πνευματικής ζωής .
"γνώθι σ'αυτόν"-"έν οίδα ότι ουδέν οίδα"-"ουδείς εκών κακός " "η κακία είναι άγνοια" (σωκράτης) 
"και γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς" (ιησούς χριστός)
γνωρισε τον εαυτό σου, και θα γνωρίσεις τον εαυτό σου εφόσον παραδεχθείς ότι αυτό που γνωρίζεις-το επι μέρους είναι μηδέν μπροστά σε αυτό που υπάρχει να γνωρίσεις ως αλήθεια-το σύνολο της αλήθειας που σε αφορά ως άνθρωπο , γνώριζε επίσης ότι αυτή αύτη η κακία που εκφράζουν όλοι οι άνθρωποι είναι στην πραγματικότητα η άγνοια δηλαδή εκφράζουν κακία ως εκ της άγνοιας του τι είναι τόσο η αρετή όσο και η κακία(διότι αν γνώριζαν το κακό-τι είναι το κακό δεν θα ήθελαν να το κάνουν συνειδητά και εαν γνώριζαν το καλό θα ήθελαν να το κανουν διαρκώς συνειδητά)
με άλλα λόγια ο άνθρωπος-κάθε άνθρωπος δεν γίνεται με την θέληση του συνειδητά κακός αλλά ως εκ της άγνοιας της αρετής και της κακίας εκδηλώνει την θέληση του να κάνει αυτό που πιστεύει ως καλό ενώ είναι κακό διότι έχει παραπλανηθεί απο το ίδιο το κακό ότι αυτό που κανει είναι το καλό-ενώ είναι κακό και ακόμα εκδηλώνει την θέληση του και εναντιώνεται στο καλό διότι όντας παραπλανημένος του τι είναι το καλό αδικεί επιλέγοντας και ασκώντας το κακό πιστεύοντας ότι κανει το καλό .
τι λοιπόν λείπει απο τον άνθρωπο;
η γνώση του καλού και του κακού
η απόρριψη της επιλογης του κακού
η επιλογή του καλού
τι λοιπόν λείπει απο τον άνθρωπο;
η ηθική εν αγάπη-και πνευματική εν σοφία αυτοτελείωση εν αληθεία δηλαδή Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ που εμπεριέχει την αληθή γνώση-βίωση-ενσυνείδηση του εαυτού(άνθρωπος-συνάνθρωπος)-του κόσμου(φύση-δημιουργία)-του θεού(αλήθεια-αγάπη-πνευματική σοφία).
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.