Δευτέρα, 23 Μαΐου 2011

το Πνεύμα της Μυήσεως

(η αλήθεια είναι απλή κι ο λόγος της ακόμα πιο απλός.(Ευριπίδης-τραγικός)απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα ! ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει, μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!)
δες και
η "μύησις" εν γένει υπήρξε ανέκαθεν πνευματική διαδικασία-κατάσταση. ακόμα και πίσω απο εξωτερικά επαγγέλματα όπως του κτίστη-οικοδόμου,κατασκευαστή χαλιών,κατασκευαστή πήλινων σκευών κλπ. όπου η τέχνη μεταδιδόταν απο τον δάσκαλο στους μαθητές, πάντοτε η εξωτερική γνώση-εμπειρία-τέχνη-μύηση του διδασκάλου εμπεριείχε και την εσωτερική πλευρά της μεταφοράς και διάδοσης στον μαθητή του εσωτερικού περιεχομένου της συγκεκριμένης τέχνης που ήταν η ηθική μύηση-διδασκαλία η οποία αξιοποιούμενη απο τον μαθητή μπορούσε να τον καταστήση πνευματικά αυτο-μυούμενο και πνευματοφορούμενο δηλαδή άγιο-αγαθό-αγνό-πιστό λάτρη και προσκυνητή της πνευματικής αλήθειας δηλαδή του θεού.
το πνεύμα είναι θεός-ο θεός
ο θεός είναι η αλήθεια
η αλήθεια είναι το πνεύμα της αληθείας-αγάπης-σοφίας
η μύησις είναι η μήτρα κύησης της αλήθειας
η μύησις είναι η τροφός του μυούμενου μαθητή με την αλήθεια
η μύησις είναι η παρθένος σοφία και μητέρα αγάπη που οδηγεί-φωτίζει και προστατεύει τον υποψήφιο μαθητή μυούμενο στην αλήθεια .
η μύησις δεν είναι οι λόγοι της αλήθειας αλλά το πνεύμα τους-οι λόγοι-φωνή είναι το όχημα μεταφοράς του πνεύματος της αλήθειας (γιαυτό και οι περισσότεροι "μεμυημένοι" στην αλήθεια κατέχουν γραπτούς θείους λόγους κειμήλια και γραπτά κείμενα απεσταλμένων του ουρανού αλλά πόρρω απέχουν απο το αληθινό πνεύμα της μυήσεως και τον θεό, ακριβώς γιατί τους "έφαγε-κατέστρεψε" η αλαζονεία του έχειν και κατέχειν την "γραπτή αλήθεια" και τα σύμβολα της αλήθειας αυτής η οποία, ειρήσθω εν παρόδω,δεν είναι γνώσεις και γράμματα-τα οποία χρησιμοποιούνται ως μέσον και τίποτα παραπάνω.[δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι στα χέρια τους τα γραπτά κείμενα των ευαγγελίων του χριστού και κυρίως οι χριστιανικές εκκλησίες και οι προϊστάμενοι λειτουργοί ιερείς ; γιατί λοιπόν εξακολουθούν-με-όλοι μας να είμαστε ατελείς-με πάθη-ελαττώματα και αμετανόητα λάθη; ακριβώς εδώ έγγυται και το γράμμα του νόμου-της αλήθειας και το πνεύμα αυτής,άλλο πράγμα διαβάζω-ακούω την αλήθεια και άλλο πράγμα ξεκινάω την αυτοθυσιαστική πορεία-οδό της έμπρακτης εφαρμογής-πραξης της αλήθειας ,άλλο τα ωραία λόγια-ευχολόγια  και άλλο τα βιωματικά έμπρακτα έργα -που απαιτούν-χρειάζονται-επισύρουν σταυρώσεις-πόνο-θλίψεις κλπ]
δεν μυείται-αυτομυείται κανείς ακούγοντας "μία αλήθεια" αλλά αυτοθυσιαζόμενος υπέρ αυτής δηλαδή καθιστάμενος μάρτυρας ζωής δια βίου υπέρ αυτής,βεβαιώνοντας-αποδεικύοντας και τηρώντας έως τέλους την αλήθεια-ακόμα και με θυσία της ίδιας του της ζωής[ιησούς-σωκράτης-γκάντι-μαρτιν λούθερ κίνγκ και τόσοι άλλοι αφανείς και άγνωστοι στον κόσμο].
Π-Ν-ΕΥ-Μ-Α=ΠΑΝ ΕΥ Μ=κάθε ευ-καλόν ευρίσκεται στο Μ=την Μ-ύηση του πνεύματος η οποία αποκαλύπτει στον Μυούμενο Μαθητή της Μυήσεως την Μέση οδό της ισότητος-δικαιοσύνης
(1-12=αβγδεζηθικλΜ-12-24=νξοπρστυφχψω)
Π-ΝΕΥΜΑ=το Π του πνεύματος πάντοτε κάνει Νεύμα-κάλεσμα στον πνευματικό μαθητή ο οποίος θέλει αληθινά να μυηθεί στα μυστήρια του πνεύματος-αληθείας
το πνεύμα είναι το απόλυτο ΠΥΡΦΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ-η μύηση είναι η μεταμορφωτική διαδικασία της προσαρμογής(εν-κλιματισμού)-εναρμονίσεως-ομοιώσεως-ενώσεως του πνευματικού μαθητή,με το πνεύμα-την αλήθεια-αγάπη-σοφία-τον θεό.
το Πνεύμα της Μυήσεως είναι :
Π-νευματικό=είναι αποκαλυπτικό-πνευματικό-μεγάλης πνοής-οικουμενικό
Ν-έο=είναι καινοτόμο πρωτότυπο και πρωτοφανές
Ε-ιρηνικό=είναι ήπιο-χρηστό και δικαιο-καλό
Υ-περβατικό=δίνει δυνατότητες υπέρβασης του κόσμου και επικοινωνίας με τον θεό
Μ-υητικό=είναι ιεραρχημένο στα πλαίσια της ουράνιας τάξεως και ισότιμο στα πλαίσια της αποστολής στον κόσμο
Α-ληθές=είναι εκ του θεού-η αλήθεια του και σκέπεται-φρουρείται-προστατεύεται απο τον θεό και τους εντεταλμένους υπηρέτες του .
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.