Κυριακή, 18 Ιουλίου 2010

ευφραίνου ουρανέ


ο Χαρταετός
(απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα !ο απλός άνθρωπος είναι αυτός που πιστεύει και βεβαιώνει ότι ο έλλογος ελεύθερος άνθρωπος είναι ο αναβάτης του άλογου εαυτού του και το υποζύγιον του υπέρλογου εαυτού-πνευματος του. ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να θελήσει να καταστεί πνευματικά ελεύθερος !ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει ,μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!)
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
η φίλη μου η αναστασία έφυγε σήμερα το πρωϊ για τον ουρανό!πρίν απο 10 ακριβώς χρόνια της είχα αφιερώσει αυτούς τούς στίχους στην προσπάθεια μου να της εκφράσω την αγάπη και την φιλία μου ,αλλά και να της επιβεβαιώσω την σύμπνοια μου στο πολύ σημαντικό
έργο βοήθειας που πρόσφερε σε καθε πάσχοντα συνάνθρωπο,και της αληθινής αδελφωσύνης που εξέφραξε αδιακρίτως προς καθε άνθρωπο.
Ω
Αναστασία
Η ψυχή σου σαν το ρόδο το βασιλικό
ανοίγει κάθε φορά για να κάνει την αγάπη προσφορά
και να αποδείξει στον Θεό ότι ο Λόγος του
εδώ στη γη ζει μέσα από την αδελφοσύνη. 
Α
 αγαπημένη μου φίλη σου εύχομαι :
καλή ανάβαση-ανάσταση-αποκατάσταση
και καλή επανασυνάντηση. 
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ 
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.