Πέμπτη, 3 Ιουνίου 2010

ερωτοτροπείν

κρίνον
(απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα !ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να θελήσει να καταστεί πνευματικά ελεύθερος !ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει ,μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!)
οιο
 το χάδι
σαν απαλή πνοή που αγγίζει τους αμμόλοφους 
και κάθε φορά μια καινούργια ομορφιά βλέπει τον ήλιο
η τρυφερότητα
όπως οι πρωϊνές ακτίνες του ήλιου-μετά την βραδυνή καταιγίδα
εισχωρούν στα μύχια της φύσης και γίνονται δεκτές με ευγνωμοσύνη
έτσι και η τρυφερότητα αναδύεται μεσα απο την καρδιά των αγαπημένων ανθρώπων
η συντροφιά
 είτε πόλεμος είτε ειρήνη στη ζωή μου
σκέψεις πάντα με αίσθημα με συντρόφευαν
και η θύμιση της μητέρας που μούγνεφε να γυρίσω κοντά της
η επικοινωνία
κάθε φορά μεθύω σε διάυγεια
εισδύω σε διάρκεια
ο έρωτας
ερωτά μου απαντώ-ερώ τα ρώ έρωτα μου
δεξά κρατά τα ρώ-ρότα αριστερά εγώ
έξ ταρώ οι δυό εξαίρω-εξαιρώ ταρώ εικοσιδυό

λωτός
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.