Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010

αληθείας άνθρωπος αναζητητής 5

 προμηθεύς δεσμώτης και άτλας τάλας
(απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα !ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να θελήσει να καταστεί πνευματικά ελεύθερος !ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει ,μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!)
η φύση
φίλη και αδελφή
η σφίγγα εγώ και ο οιδίπους μαζί
ο ουρανός
πατέρας και αδελφός
κρόνος εγώ και ο δίας μαζί
ο ήλιος
φίλος και αδελφός
ίκαρος εγώ και ο δαίδαλος μαζί
η σελήνη
ερωμένη και αδελφή
ευρυδίκη εγώ και ο ορφέας μαζί
η γη
μητέρα και αδελφή
οι γίγαντες εγώ και η ρέα μαζί
ΜΥΘΟΣΜΥΘΟΣΜΥΘΟΣΜΥΘΟΣ
ΛΟΓΟΣΛΟΓΟΣ ΛΟΓΟΣ ΛΟΓΟΣ ΛΟΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.