Δευτέρα, 7 Ιουνίου 2010

αληθείας άνθρωπος αναζητητής 4

 οι πυραμίδες της αιγύπτου στην έρημο της γκίζας
(απλότητα είναι να βλέπεις μέσα σε όλα το ένα !ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να θελήσει να καταστεί πνευματικά ελεύθερος !ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει ,μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει ,τον εαυτό τους!)
συνάνθρωπος
μιά συνάντηση με τον άνθρωπο σου
όταν δεν βλέπης στον καθρέφτη
μόνοπρόσωπο το άτομο σου!
αδελφός
μιά συνάντηση με τον δίδυμο σου
δύο ψαράκια στον ίδιο ομφάλιο χώρο
που συνδέει αιώνες τώρα ο ίδιος λώρος!
 φίλος
μιά συνάντηση με τον εαυτό σου
τον θηλυκό ή τον αρσενικό σου
η στιγμή που το άπειρο συναντάει το αιώνιο!
πλησίον
έσω το πνεύμα σου-έξω ο συνάνθρωπος σου
δεν διαλέγεις θέση-σου δώσαν την εν-διά-μέση
πάτα-στηρίξου γερά και άπλωσε-δώσε τα χέρια!
εαυτός
μόνος
θεέ μου
εαυτέ μου
αδελφέ μου
δεν είμαι μόνος!
((((((((((((((((((((((((((((ο)))))))))))))))))))))))))))))
(((((((((((((((((((((((ο))))))))))))))))))))))))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.