Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2010

έν-τιμη απολογία

 
το διαμάντι-η πολυτιμότερη και σκληρότερη πέτρα στον πλανήτη γη

[απλότης είναι να βλέπης μέσα σε όλα το ένα-ο ελεύθερος άνθρωπος ούτε αγοράζει ούτε πουλάει,μόνον εξαγοράζει στη ζωή αυτό πού όλοι οι άλλοι έχουν προ πολλού πουλήσει,τον εαυτό τους!]
ΦΦΦΦΦ
γεννήθηκα άνθρωπος
μεγάλωσα έλληνας
ζω ως άνθρωπος έλληνας χριστιανός
είναι πολύτιμη η αξία που είμαι άνθρωπος
και προς τιμή  που ζω ως έλληνας
αλλά και με τίμημα υπερασπίζομαι τον άνθρωπο-έλληνα-χριστιανό
ο πρώτος συχνά με επιτιμά για την αμετρία μου
ο δεύτερος με προτιμά για τον έλληνα λόγο-σοφία μου
και ο τρίτος με αποτιμά με κριτήριο την αγάπη μου
εκτιμώ ότι ο πρώτος επιμετρά την αισθητική-της αλήθεια μου
ο δεύτερος συνεκτιμά την αξία της αληθινής γλώσσας του 
και ο τρίτος συνεκτιμά το υψηλό αντίτιμο της αλήθειας μας
ΕΕΕ
γεννήθηκα άνθρωπος
μεγάλωσα έλληνας
ζω ως άνθρωπος έλληνας χριστιανός
το δίλημμα του να επιλέξω ένα απο τα τρία δεν αποτελεσε ποτέ πρόβλημα-απλά γιατί πρωτα είναι η μονάδα η οποία εξεδηλωσε τον εαυτό της με την δυάδα και έτσι αυτοολοκληρώθηκε σε τριάδα-τριαδική μονάδα.και αυτό είναι θεοσοφία μετουσιωμένη σε ανθρωποσοφία για να μπορεί ο άνθρωπος να γίνεται αδελφός-συναδελφός και ισάγγελος άνθρωπος .αυτα είναι τα μέτρα και τα σταθμά που καθωρίζουν και τους λίθους της αγίας πόλεως-κοινωνίας.
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.