Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2009

οδηγήσεις προς ναυτικούς της ερήμου






ο αγαπών είναι σοφός ανάμεσα στους ανθρώπους και ο αγαπημένος τουρανού

  1. δέν είναι ο κόσμος δικό σου δημιούργημα άνθρωπε-ούτε και ο εαυτός σου
  2. δέν πρόκειται ανόητε άνθρωπε κτίζοντας ουρανοξύστες να φτάσης τον θεό-ή εκεί που νομίζης
  3. δεν εκπληρώνει το έργο της η ανθρωπότητα με την ελεημοσύνη στους φτωχούς-αλλα την ένοχη οφειλή της
  4. δεν έχω ορεξη ούτε να σε ακούω ούτε να σε βλέπω ούτε συμφωνώ μαζί σου διότι εγώ ειμαι ο ειδικός που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα , έτσι σκέφτεται ο ατάλαντος και υπερόπτης και ψυχασθενής-αυτοπροβλητικός άνθρωπος
  5. δεν μπορεί αυτός ο χώρος να χωρέσει εσένα και εμένα-και τους δυό μας , έτσι σκέφτεται ο άνθρωπος που είναι γεμάτος φαρμακερό μίσος και αλαζονεία
  6. δεν είμαι εγώ που θα αλλάξω τον κόσμο και τον διπλανό μου ,έτσι αποστασιοποιείται-υποκρίνεται-αδιαφορεί και δικαιολογείται ο ατομιστής και διεστραμένος άνθρωπος
  7. δεν μου αρέσει το σύστημα γιαυτό και αδιαφορώ μέχρι να αλλάξει-ή το πολεμώ όταν μου εναντιώνεται , έτσι δικαιολογεί ο άχρηστος την ανώφελη και βίαια υπάρξή του
  8. δεν με νοιάζει-ούτε με ενδιαφέρει η κατάσταση των άλλων,έτσι σκέφτεται ο άδικος-αδιάκριτος και ανύπαρκτος πνευματικά άνθρωπος
  9. δεν χρωστώ σε κανένα ούτε θέλω να μου χρωστάνε ,έτσι παραλογίζεται ο φιλοχρήματος-συμφεροντολόγος-πονηρός άνθρωπος
  10. δεν ανέχομαι να βλέπω τους άλλους ή το σύστημα ή την κοινωνία να λειτουργούν με τον δικό τους ανορθόδοξο τρόπο και να βαδίζουν τον δικό τους διαφορετικό-λανθασμένο δρόμο γιαυτό τάσσω την ζωή μου να τους καταστρέψω,έτσι σκέφτεται ο εγωπαθής-κακοποιημένος-αλαζονικός άνθρωπος
ναί είναι απόσταγμα πικρόγλυκο
διότι εύκολα το τρώει-πίνει κανείς-δύσκολα το χωνεύει-αφωμοιώνει
εύκολα το αντιλαμβάνεται-κατανοεί-δύσκολα το εφαρμόζει-το κάνει πράξη
εύκολα το απευθύνει στούς άλλους και δύσκολα προς τον εαυτό του

δέν είναι όμως ο άνθρωπος μόνον αυτός-δεν έχει μόνον αυτή την πλευρά αλλά και την άλλη η οποία εύκολα διακρίνεται εάν η άρνηση "δεν" μετατραπεί σε θέση-θετική όψη-πλευρα συμπεριφοράς δηλαδή σε "ναί"
π.χ
δέν είναι ο κόσμος δικό σου δημιούργημα άνθρωπε-ούτε και ο εαυτός σου

ναί ο κόσμος και ο εαυτός μου ανήκουν στον δημιουργό μου και συνεπώς έχω την ευθύνη και το έργο να τους προσέχω και να τους αγαπώ-σέβομαι
[το σέβου τους γονείς σου-που είναι οι υλικοί γεννήτορες αυτή την αναφορά είχε στον αρχαίο κόσμο,ώστε σεβόμενα τα τέκνα τους γονείς να διαιωνίζουν την αλυσίδα της αγάπης και του σεβασμού που έφτανε μέχρι τον αδάμ-έυα και τον θεό]

ή
δεν με νοιάζει-ούτε με ενδιαφέρει η κατάσταση των άλλων,έτσι σκέφτεται ο άδικος-αδιάκριτος και ανύπαρκτος πνευματικά άνθρωπος

ναί ακριβώς έτσι είναι και εγώ-ο εγώ που θέλω να είμαι δίκαιος και όχι άδικος-άνισος-άμετρος,διακριτικός και όχι αδιάκριτος-τυφλός,υπάρχων πνευματικά-πνευματικός άνθρωπος και όχι ανύπαρκτος πνευματικά , εργάζομαι-ζω -κινούμαι-δρώ θετικά επι τω καλώ-αποφεύγοντας το κακό-άδικο και το πονηρό-αδιάκριτο έστω και εάν αυτό αποβαίνει προς υλική και πρόσκαιρα και ψυχική ζημία μου[δεν υπάρχει περίπτωση ο καλός-το καλόν να υποβιβασθεί ή να εκπέσει-αυτό που θεληματικά "παθαίνει"είναι η θυσία-αυτοθυσία δηλαδή το τίμημα για την αναβάθμιση-πνευμάτωση του
κλπκλπκλπκλπκλπ
ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.