Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009

ο φίλος μου ο γιώργος


ο βαλές καρό

ο φίλος μου ο γιώργος είναι καλός άνθρωπος
ζη μόνος είναι πάντα σιωπηλός-αλλά πότε πότε τον πιάνει η φλυαρία,
μπορεί να σε ακούει επι ώρες χωρίς καν να κάνει σχόλια-ακόμη και αν ενδιάμεσα τον προκαλέσης ή του δώσης αφορμή να μιλήσει-να απαντήσει

ο φίλος μου ο γιώργος είναι ευαίσθητος άνθρωπος τόσο που αν ανοιχτεί και μιλήσει μπορεί να τον εκλάβης για περιθωριακό ή αναρχικό-παρότι ο ίδιος δεδηλωμένα και έμπρακτα τόσα χρόνια που τον γνωρίζω απεχθάνεται την βία και εν γένει την εχθρότητα και τον πόλεμο

ο φίλος μου ο γιώργος είναι φυσιολάτρης,λατρεύει τα αεροπλάνα,τις μηχανές και τούς υπολογιστές αλλά και τις κινηματογραφικές ταινίες δράσης και φαντασίας,είναι ευχάριστος εκδρομέας και ποτέ μα ποτέ δεν δημιουργεί το παραμικρό πρόβλημα-γκρίνια-παράπονο-μεμψημοιρία,δεν μπορεί τους καβγάδες και είναι πάντοτε συγκαταβατικός μετριόφρων και ενωτικός όπου προκύψει διαφωνία

ο φίλος μου ο γιώργος είναι πάντα ενημερωμένος για την επιστημονική και πολιτική πραγματικότητα-με εκπλήσσει καθε φορά με την ταχύτητα και την ακρίβεια καί την ορθότητα των απόψεων του σε επίκαιρα θέματα επιστήμης-τεχνολογίας-ιατρικής ακόμη και φυσικής-μεταφυσικής

ο φίλος μου ο γιώργος είναι πνευματώδης άνθρωπος,με αίσθηση του χιούμορ και ήσυχος ενδοστροφικός αναζητητής και μην τολμήσης να του πης αυθαιρεσίες ή υπερβολές ή αναπόδεικτα μη λογικά στοιχεία-λόγια,είναι γενικά πρακτικός και δεν αντέχει πολύ τους θεωρητικολόγους και τα κούμαρα-φούμαρα

ο φίλος μου ο γιώργος είναι επιεικής με όλους τους νέους-τους περιθωριακούς τους φτωχούς και τους ανήμπορους ,γενικά δεν είναι της κριτικής και του καταλογισμού ευθυνών και καταδικαστικών ποινών

ο φίλος μου ο γιώργος δεν υπήρξε ποτέ φιλόδοξος και περισσότερο ματαιόδοξος
δεν αυτοπροβάλλεται ποτέ και δεν θα φέρει ποτέ κανένα σε δύσκολη θέση με τις ερωτήσεις του-γενικά δεν ρωτάει και δεν ανακατεύει κανένα ούτε ανακατεύεται με κουτσομπολιά ούτε βλέπει πρωϊνές εκπομπές

ο φίλος μου ο γιώργος είναι ήρεμη δύναμη και πάντα προστρέχει σε βοήθεια απο όπου του ζητηθεί-αποσο δε αντιλαμβάνομαι ασχολείται με ελεημοσύνες όλη του την ζωή αλλά δεν κάνει ποτέ λόγο γιαυτό ούτε θέλει και θυμώνει κιόλας-θεωρεί όλους τους ανθρώπους ισότιμους-ισάξιους-ισόμοιρους και συνεπώς το να μοιράζεται ότι έχει το ζη ως οφειλή χωρίς να το θεωρεί καθήκον

ο φίλος μου ο γιώργος αποτι κατάλαβα πιστεύει σε ένα θεό χωρίς μορφή χωρίς θρησκεία χωρίς νόμους και προφήτες και χωρίς εκλεκτικότητες ιδιαιτερότητες και μοναδικότητες
ο θεός του-η πίστις του είναι η αγάπη ένας θεός που αγαπά και προσφέρει τα πάντα χωρίς να υποχρεώνει κανένα να τον δεχτεί και να τον υπακούει χωρίς μεσάζοντες και αντιπροσώπους-με άλλα λόγια αποτι καταλαβαίνω καθε φορά τον ενδιαφέρει ο θεός ως αλήθεια που ελευθερώνει τον άνθρωπο χωρίς να βιάζεται ή να βιάζει κανένα και που όλα καποτε θα τακτοποιηθούν αλλά δεν τον ενδιαφέρει το πότε ούτε καταλογίζει σε κανένα ανθρωπο ολιγωρία απλά κατανοεί και συγχωρεί την αδυναμία τα λάθη και τα πάθη των άλλων που δεν μπορεσαν ή δεν μπορούν να κανουν αυτό ή ετούτο ή εκείνο.τι σημαίνει κατάκριση και καταδίκη και εγκλεισμός και σωφρονιστικά μέτρα και φυλακές δεν είναι κατανοητό απο τον γιώργο

ο φίλος μου ο γιώργος είναι ένας απλός άνθρωπος ,μόνος,ζη ήσυχα,πορεύεται ήσυχα,βοηθεί ευχαρίστως,ομιλεί μόνον όταν ξέρει-κατέχει ένα θέμα,είναι επιφυλακτικός σε ότι δεν γνωρίζει και προσεκτικός στο τι ακούει και δέχεται,είναι χιουμορίστας,αγαπησιάρης και αγαπά πολύ τις γυναίκες και ως φύλο και ως ρόλο και πάντοτε είναι κατανοητικός απέναντι τους και όχι προ[κατά]ληπτικός-είναι καλωσυνάτος και εν τέλει και πολύ συνετός και μετρημένος,είναι παροχικός και φιλάδελφος και τώρα που το σκέφτομαι είναι ένας ελεύθερος-όσο μπορει κανείς σαυτόν τον κόσμο,άνθρωπος

ο φίλος μου ο γιώργος στα νειάτα του ήτανε άδωνης-διατηρεί ένα μέρος της αίγλης αυτής και τώρα που έχει ασπρίσει αλλά αυτό δεν το ξέρει ο ίδιος απότι κατάλαβα ούτε ποτέ το χρησιμοποίησε για ίδιον όφελος-δεν τον βλέπω και τώρα να το χρησιμοποιεί γιατί μαλλον θέλει να το αγνοεί

ο φίλος μου ο γιώργος-όχι δεν είναι τέλειος άνθρωπος αλλά ούτε και σε μένα έλαχε να καταγράφω λάθη ανθρώπων ή των φίλων μου-ποιός θέλει να θυμάται το κακόν;μόνον ανόητοι!
θα μπορούσα να γράφω επι μακρόν για τον φίλο μου τον γιώργο αλλά δεν ξέρω αν και ο ίδιος κατανοήσει πως για άλλους κτυπά η καμπάνα και ότι η υμνηθείσα χάρις και αλήθεια τον αφορά τόσο όσο όλους εμάς τους υπόλοιπους και συνεπώς ο ελεύθερος υπηρετεί ελέυθερα την αλήθεια χρησιμοποιώντας μορφές-σχήματα-εικόνες-ιδέες και πρόσωπα προκειμένου να επενδύσει το θεατρικό έργο και σκηνικό χαριν βέβαια της αλήθειας και του φιλοθέαμου κοινού

ο φίλος μου ο γιώργος είναι ο φίλος μου ο γιώργος!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.