Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2009

γαμμάδια θήτα

κεφαλή σίβυλλας μαντείου δελφών

ΔΔ
άνωθεν κατερχόμενον το θείον πνεύμα
θέσις
θέλησις
θυσία
κάτωθεν ανερχόμενον το ανθρώπινον όν-εγώ-πνεύμα
θυσία
θάνατος
θέωση
εν τω κόσμω έξετε
θλίψεις-θρήνοι-θυσίες
ο θάνατος
αλλά θαρσείτε εγώ νενίκηκα τον κόσμο
θάρρος-θέληση-θεοπιστία
η θέωση
ο θυμός άνθρωπος-διχασμένος
θύτης
θυσία
θύμα
θύτης κακού ο εγώ-θυσία άλλων αντί άλλου χάριν του εγώ μου
θύμα ο συνάνθρωπος εχθρός μου
θύτης καλού ο εγώ-θυσία του εγώ μου 
θύμα το εγώ μου
ο θείος άνθρωπος-ιστάμενος
θύων
θυσία
θυμίαμα
ο θείος άνθρωπος θύει εαυτόν επιτελών θυσία εν θεώ, 
θυμίαμα λατρείας ευγνωμοσύνης τω θεώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.