Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2009

αναζητείν


άνθη κρόκου

η Α-Λ-Η-Θ-Ε-Ι-Α για τον αναζητούντα αυτήν άνθρωπο σημαίνει:

1.Α
-ναζητώ-------2.Λ-αμβάνω-------3.Η-θικοποιώ


4.Θ-υσιάζω

5.Ε-ργάζω---------6.Ι-σχύω------------7.Α-φίνω

1-αναζητώ-αιτώ πνευματικά την αλήθεια
["αιτείτε και δοθείσετε υμίν"]

2-λαμβάνω την γνώση-κατανόηση της αλήθειας
["πας γαρ ο αιτών λαμβάνει"]

3-ηθικο-ποιώ[ηθικώς ποιώ] ψυχικά-την ψυχή-εαυτό μου
{"εντολήν καινή δίδω υμίν ίνα αγαπάτε αλλήλους"]

4-θυσιάζω θεληματικά εαυτόν-εγώ[αυτο-θυσιάζω]-εγωϊσμό
["ούκ ήλθεν ο υιός του ανθρώπου διακονηθείναι αλλα ινα διακονήσει"]

5-εργάζω[μαι] έργον θεού- επανόδου εαυτού-συνεργάζομαι με τον θεό
["ο πατήρ μου εργάζεται καγώ εργάζομαι"]

6-ισχύω του κακού-κόσμου,κατισχύω των δυσκολιών-αντιξοοτήτων
["εν τω κόσμω θλίψιν έξετε,αλλα θαρσείτε εγώ νενίκηκα τον κόσμο"]

7-αφίνω-δίδω άφεση-συγχώρεση στους εχθρούς μου
["πάτερ άφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τι ποιούσι"]

αναζητώ-πνεύμα-τι
λαμβάνω-νόηση-διάνοια
ηθικοποιώ-ψυχή

θυσιάζω-εγω-ϊσμό-τον κακό εαυτό μου

εργάζω-μαι-έργον εαυτού-θεού στον κόσμο-γη-ύλη[υλική ζωή-διαβίωση]
ισχύω-του κακού-κόσμου[άρχων του κόσμου τούτου]
αφίνω-τον κακό συν-άνθρωπο-οφειλέτη της συγνώμης[θύτη]
0000000000000000000000000000000000000000000000
αφίστε την φύση όπως ειναι και αυτή θα κάνει απο μόνη της το έργο της!
αφίστε τον άνθρωπο[τους άλλους] να βρή-κατανοήσει μόνος του τον δρόμο του!
αφίστε τον εαυτό σας να δεχθεί την διαφορετικότητα και μοναδικότητα των άλλων!
αφίστε στους άλλους το δικαίωμα να πράξουν αυτό που είναι προωρισμένοι-υπεύθυνοι!
αφίστε τον θεό να κάνει την δουλειά του-κοιτάξτε τα δικά σας λάθη!
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο σας αφίνω!οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.