Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2009

ομολογείν


γη

ΟμΟλΟγΩ είμαι ο ΑνΘρΩπΟΣ

45

Ο Άσωτος Υιός

28/11/99

Χαίρε Ανθρωπότης Αικατερίνα


Δεν είναι άλλος από εσένα που κραυγάζει πως είσαι αθώος.
Δεν είναι άλλος από εμένα που κραυγάζω πως είμαι ένοχος.
Δεν είναι άλλος απ' αυτόν που αρνείται τόσο την ενοχή όσο και την αθωότητα.
Αληθινά είναι μεγάλος αυτός που είδε μέσα του τον άσωτο Υιό.

Αυτός που οδήγησε τον εαυτό του στην μετάνοια
χωρίς να ασχοληθεί με τον ένοχο ή τον αθώο
χωρίς να σκεφθεί την αναγκαία θυσία
χωρίς να διαμαρτυρηθεί για το δίκαιο αίμα
χωρίς να αναμετρηθεί με το άδικο κρίμα.
Μετανοώ αδελφέ μου χάριν της μετανοίας.
[απο την ποιητική συλλογή της αλληλουχίας]
╬╬

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.