Κυριακή, 11 Οκτωβρίου 2009

το επιφώνημα Ε


ο οιδίπους ερωτώμενος-ανακρινόμενος απο την σφίγγα

στην προμετωπίδα του δελφικού ναού στούς δελφούς
και συγκεκριμένα στο κέντρο του ναού υπήρχε γραμμένο
το επιφώνημα Ε
[ το γνωστό εί το εν δελφοίς]

το έψιλον ή εί όπως προφέρεται αντιστοιχεί και είναι ο αριθμός 5
συνεπώς ο δελφικός θεός έλεγε σε καθε ταπεινό και σεμνό επισκέπτη του ναού του
1ον το χαίρε
Ε=εί=είσαι ευπρόσδεκτος-μου
2ον την αναγνώριση
Ε=εί=είσαι ο αριθμός Ε=5=είσαι ο άνθρωπος-μου
[άνθρωπος=1=πνεύμα2=ψυχή3=νόηση4=σώμα5=εγώ-όν]
3ον την οδό της αυτογνωσίας
Ε=εί-είσαι προωρισμένος να γνωρίσεις την Ε=5πλή αλήθεια μου[του θεού]
[και θα την γνωρίσεις μόνον]εάν απαντήσεις σε Ε=5 ερωτήματα που αφορούν:
[Ε=α+β+γ+δ+ε Ή 5=1+2+3+4+5]

1Α=Εμένα τον θεόν-τον ανίκητο
2Β=Ετούτο τον δράκοντα που νίκησα
3Γ=Εσένα τον διφυή άνθρωπο-θεό και δράκοντα
4Δ=Εκείνη την δίκη-δικαιοσύνη που διέπει τον νικώντα και μη νικώντα άνθρωπο
5Ε=Εκείνο τον σκοπό-προωρισμό-πεπρωμένο τον οποίο θα εκπληρώσεις κατακτώντας την αυτογνωσία του νικητή

ΙΔΟΥ Η ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥ Ε-ΤΗς 5ΠΛΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
[που εγ-καθιστά στην γη τον ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΙΚΩΝΤΑ-ΝΙΚΗΤΗ]

α=1=αγάπα-Ανάτεινε με πίστι προς τον θεόν
β=2=Βίωνε την συγχωρητικότητα-άφεση προς τον συνάνθρωπο
γ=3=Γνώριζε τον εαυτό σου μέσα απο την μετάνοια-μεταμέλεια
δ=4=Διάκρινε και διαχώρισε την δρακόντια φύση σου απο την θεϊκή
ε=Εργάζου και Ελευθέρωνε τον εαυτό σου απο τον δράκο-το κακό σου και ελθέ Ενώσου με εμένα ο οποίος είμαι ο έων[υπάρχων] έσω του εαυτού σου

έτσι εξηγείται ότι ο οιδίπους-και καθε οιδίπους μπορεί να απαντήσει σε καθε ερώτημα
τού κακού και να το επιλύση-απελευθερώσει απο τον εγκλωβισμό του .
ΦΟΙΒΕ
δεν υπάρχει ερώτημα απορία
ενοχή γρίφος αίνιγμα μυστικό για κάθε ΟΙΔΙΠΟΔΑ!
ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
ΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.