Σάββατο, 9 Μαΐου 2009

όνειρα,όνειρα

δίπολον ζεύγος
σιβηρία,
χειμώνας,
η έρημος του χιονιού εξαπλώνεται ραγδαία
ο αέρας λυσσομανούσε και το χιόνι έπεφτε κατα παπλώματα
αίφνης μια φωταψία ερέθισε το μάτι μου και ζέστανε την καρδιά μου,
λες ναναι καταφύγιο με ζωντανούς ανθρώπους;
σημαίνω συναγερμό των δυνάμεων μου ταχύνω το ήδη κουρασμένο μου πόδι μαζί με το εξουθενωμένο μου μυαλό να προφτάσω, ο αέρας τα βάζει μαζί μου και το χιόνι γίνεται ολοένα και ποιό μανιακό-η φύση μουχει κηρύξει ανελέητο πόλεμο, μέσα μου όμως είμαι ακόμα ζεστός παρότι το έξω μου έχει καταψυχεί και να ξεδιακρίνω μιά σκιά νάρχεται προς το μέρος μου-φαίνεται η εσωτερική μου φωνή που εδώ και ώρα καλούσε σε βοήθεια ακούστηκε απο τους ζωντανούς, πέφτω στην αγκαλιά του αγνώστου σωτήρα και τότε οι αισθήσεις μου με εγκαταλείπουν ανυψούμενες σε ποιο θερμό κλίμα τώρα που με παρέδωσαν ασφαλή
σε αδελφική μητρική αγκαλιά...
*************************************************
******************************************

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.