Τρίτη, 5 Μαΐου 2009

κατανοώντας το παρελθόν σε κάθε μας παρόν


υγεία τεγέα
τὴν μειδιώσαν Θεὰν μὲ τοὺς λάμποντας ὀφθαλμοὺς»]

θυμάμαι θεέ μου τι θυμάμαι!

μούλεγε υψηλοφρονούσα φίλη
με απάτησε θα τον πληρώσω με το ίδιο νόμισμα
ναί αλλά έτσι εξομοιούσε προς αυτόν
θα τον εκδικηθώ για να μάθη
ναι αλλά ανταπαντάς κάνοντας τα ίδια λάθη
εγώ τον αγαπούσα αλλά τώρα τον μισώ διότι είναι αχάριστος ανήθικος και μοιχός
ναι αλλά μισώντας και μη συγχωρώντας αναπαράγης τα ίδια πάθη
δεν μου λές εσύ δικηγόρος του είσαι;
όχι αλλά νόμιζα ότι ζήτησες τη γνώμη μου!
ssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.