Τρίτη, 21 Απριλίου 2009

ο αετός-ο πετεινός-το περιστέρι και ο κούκος [Γ]

ο δρεπανοφόρος άγιος τύχων
σε μία σύναξη πουλιών άκουσα
ο αετός αποκάλυψε: νόμος και μέτρον μου ο ισότιμος άνθρωπος
ο πετεινός εξάγγειλε: αγάπη και λόγος μου ο αλληλέγγυος άνθρωπος
το περιστέρι διεμήνυσε: σοφία και σκοπός μου ο συνεργάτης άνθρωπος

ο κούκος επανέλαβε:"εγώ είμαι, εγώ έχω, εγώ νομίζω, εγώ μπορώ
"ιδού τα ζιζάνια!
τώρα που ήρθε η ώρα του θερισμού 
 ο καθείς ας δείξη την τέχνη της προ-εργασίας του.
===========================
======================================

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.