Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2009

ονόματα και ανομήματα[Β]


ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ

όνομα-----------αρετή-ιδιότητα
  1. Α-νθούσα=η διαρκώς ανθισμένη-η ωραία-η άνοιξιάτικη-η μυροβολούσα-αυτή που χαρίζει χαρά-ομορφιά
  2. Β-ρισηϊς=η δυνατή-ισχυρή-αλλα και βρύουσα-αναβλύζουσα ιάματα-ύδατα-ρεύματα καλού
  3. Γ-εωργία=η γεουργούσα την γή-η εργαζόμενη την γη-η πρόξενος οργασμού στην γη-η καλλιεργούσα την γη-η οργώνουσα την γη-αυτή που κανει την γη καρπερή
  4. Δ-ήμητρα=η μήτρα της γης-η μητέρα της γης-αυτή που δίδει στην γη ζωή-το πνεύμα της μητέρας γης-το πνεύμα της [ύλης-κόσμου]φύσης-δημιουργίας
  5. Ε-λευθερία=η λύουσα-ελευθερώνουσα-η ελευθερώτρια-η σώτειρα-η απαλλάσσουσα τον ανθρωπο απο τα δεσμά της δουλείας-από τα πάθη-ελαττώματα-κακές έξεις
  6. Ζ-ωή=αυτή που ζεί-η πηγή της ζωής-η ζωοδόχος πηγή-αίτιον της υπάρξεως-η ζωογόνος πνοή-η χορηγός της ζωής σε όλα τα όντα-αυτή που χαρίζει την αγάπη-ζωή σε όλους
  7. Η-βη=η νεότης-η ζωντάνια-η νεανικότητα-η ακμαιότητα-η τρυφερότητα-η φρεσκάδα
  8. Θ-εώνη=η διατρέχουσα την ζωή[βίο των ανθρώπων] όπως τα άστρα-η θεία πρόνοια που περιβαλλει και μεταμορφώνει όλους όσοι είναι κάτωθεν τουρανού-η βλεπομένη-ορώσα τον θεόν
  9. Ι-ρις=η ιριδίζουσα το φως ως ουράνιον τόξο-η συνθήκη-διαθήκη της ανανέωσης-αναγέννησης-χαράς-ειρήνης-η εξάγγελος της ειρήνης και της ευδοκίας
  10. Κ-αλλιόπη=η έχουσα καλήν όψη-πρόσωπο-προσωπικότητα-ωραίους οφθαλμούς-η πανέμορφη-πεντάμορφη
  11. Λ-ευκοθέα=η λευκή θεά-η έχουσα πρόσωπο λευκό-φωτοστέφανο λευκό-η ακτινοβολούσα το λευκό φως της αγάπης-αδελφότητος-ανθρωπότητος
  12. Μ-αρίνα=η θαλασσινή-η θαλασσία θεότης-η αιθερία-η αγαπημένη της θάλασσας
  13. Νεόβη=η νέα αναγεννημένη νεότης-η τρυφερή νεότητα-το νεο βλαστάρι-η νεάζουσα
  14. Ξ-ένια=η φιλοξενία-η ξενίζουσα τους ανθρώπους-η διακονούσα πάντας-η φίλη των ξένων-η υποδοχή-ξενοδοχία όλων
  15. Ο-λυμπία=η λάμπουσα ως φως ολύμπιο-η ολόλαμπρη-η ανατέλλουσα το ολύμπιο φως των θεών του ολύμπου-η πραότητα και γλυκύτητα του ολυμπίου φωτός
  16. Π-ραξιθέα=η θεά των πραξεων-η έμπρακτη απόδειξη του καλού-η πραξη της αγάπης-η διαπράττουσα ωραίες πραξεις-η έχουσα θεαν-αντίληψιν των καλών μας πραξεων
  17. Ρ-όδη=η ρόδινη-η έχουσα όψιν-πρόσωπο ρόδινο-ηλιακό-μεστό-γόνιμα δημιουργικο-η έχουσα την ωραιότητα του ρόδου και την πληρότητα του ροδιού
  18. Σ-οφία-και σωφία=η διανοητική και πνευματική σοφία=η σοφή-συνετή αγαπημένη σύζυγος καθε σοφού-η ορθοτομούσα-η γεωμετρούσα-αριθμούσα-επιστημονολογούσα-μυούσα-αποκαλύπτουσα την άνωθεν κατερχόμενη θεού σωφία-και ως διανοητική-φιλοσοφούσα σοφία είναι η υπαγωμένη στην πνευματική σωφία-η σωφή σοφία
  19. Τ-ερψιθέα=η θεά της τέρψης-η τέρπουσα-ψυχαγωγούσα-η δια της ποιήσεως οδηγούσα την διάνοια και την ψυχή σε ανάταση-πνευματική τέρψη
  20. Υ-ακίνθη=το θεϊκόν άνθος-η φίλη-σύζυγος του θείου άνθους-του υάκινθου-η ωραιότητα του υάκινθου-αυτή που η ομορφιά της είναι θεϊκή αλλά και πένθιμη ανάμεσα στους ανθρώπους[που αναζητούν την συντροφιά των θεών[θείων αρετών]
  21. Φ-ιλοθέη=η φίλη του θεού-η 'εχουσα φιλία με τον τον θεό αλλά και φιλούσα-αγαπούσα τον θεόν-η όμοιάζουσα με τον θεό-αλήθεια-η αγαπημένη του θεού φίλη-πιστή
  22. Χ-αρίκλεια=η έχουσα την χαρι της δόξας του φωτός-το κλέος-δόξα της χάριτος του θεού-η δοξασμένη με την χαρι-και χαριν του θεού
  23. Ψ-υχή=η ψύχουσα τις ενέργειες του πυρός-πνεύματος-η προστατεύουσα το σώμα μας από θερμικές-υπέρθερμες καταβάσεις του πνεύματος-η προστάτις της ζωής του όντος-η πρόξενος συναισθημάτων χαράς και λύπης
  24. Ω-κεανία=η απέραντη σαν τον πατέρα ή σύζυγο της ωκεανό-το τέλος της αρχής των πραγμάτων-η έχουσα άπειρο βάθος και αιώνιο μέγεθος-το ωμεγα του αλφα-το απειραιώνιον της του θεού αλήθειας
ΑΡΕΤΗ=σημαίνει αυτή που μας ενώνει-συνδέει με το καλόν [των ανθρώπων]
[αρετή=εκ του αραρίσκω=ενώνω-συνδέω]
και ΑΝΤΙ-ΑΡΕΤΗ=αυτή που στέκεται αντί-απέναντι απο το καλό-αρετή μου με έργο και σκοπό να μας απο-συνδέσει-διαχωρίσει απο το καλό μας και το καλό των συνανθρώπων μας-εν τέλει να μας καταστρέψει

η επιλογή είναι η καθε στιγμή δυνατότητα να διακρίνω-διαλέγω-επιλέγω
αυτό ή ετούτο εκείνο ή το άλλο-το ορθό-καλό ή το λαθεμένο-κακόν

εν προκειμένω το καθε όνομα είναι και ένα λουλούδι ή ένα σύνολο λουλουδιών
κόκκινα κίτρινα μπλέ πράσινα κλπ δεν εχει σημασία
αξία εχει ο εγώ να ανταποκρίνομαι στην αρετή του ονόματος μου-σε αυτό που εκείνο λέει-σημαίνει και όχι σε αυτό που αυτό αποκλείει-απαγορεύει[το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα επίθετα-ονόματα και μαλιστα ο συνδυασμός και των δυο μαζί αποκαλύπτει και συμπληρώνει την εν σοφία-αγάπη ιδέα-αρετή[νόημα] του έχοντος το ονοματεπώνυμο

[πχ.στον πολιτικό ανδρέα παπανδρέου υπήρχε η διπλή παρουσία του ανδρέας=άνδρας-ανδρείος-γενναίος-αντρειωμένος-άφοβος-τολμηρός κλπ αρετές που χαρακτηρίζουν τον άρρενα-την σοφία η οποία όμως εδω στοχεύει στην υπεράσπιση των αδυνάτων.
ο ελευθέριος βενιζέλος συγκεντρώνει μία διπολική ιδέα-αρετή την ελευθερία και τον ζήλο που διακατέχει καποιον-συνεπώς ο ζηλωτής της ελευθερίας ελ.βενιζέλος δικαίωσε απολύτως το όνομα-αποστολή του στην γη]
όπερ σημαίνει-ο εγώ οφείλω να ταυτίζομαι και εξακολουθητικώς να εκδηλώνω τό όνομα μου-την αρετή-αρετές του ονόματος μου[και που αυτό γίνεται με το "όσο ποιό ενάρετος τόσο ποιό δυνατός και πνευματικός"=ανίκητος].σε αντίθετη περίπτωση η αντιαρετή με καταλαμβάνει και εκδηλώνω ακριβώς το αντίθετο απο ότι λεει το όνομα μου-αυτό είναι και το ανόμημα μου-αντί δηλαδή να γίνομαι ενάρετος καθίσταμαι φαύλος-πονηρός-άδικος κλπ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.