Σάββατο, 27 Δεκεμβρίου 2008

δώρα


http://www.hellenica.de/Griechenland/Ort/ZeusElis.jpg

Zευς πρώτος γένετο, Zευς ύστατος αργικέραυνος
Zευς κεφαλή, Zευς μέσσα, Διός δ' εκ πάντα τελείται
Zευς πυθμήν γαίης τε και ουρανού αστερόεντος
Zευς άρσην γένετο, Zευς άμβροτος έπλετο νύμφη
Zευς πνοιή πάντων, Zευς ακαμάτου πυρός ορμή.
Zευς πόντου ρίζα, Zευς ήλιος ηδέ σελήνη
Zευς βασιλεύς, Zευς αρχός πάντων αργικέραυνος.


*
*
μούστείλανε ένα μήνυμα
νάχω του κόσμου όλα τα δώρα!
τους απάντησα πως αν κόστιζαν οι ευχές
θάταν ποιό φειδωλοί στα δώρα!
@
γιατί θεέ μου μονίμως όταν κτυπάω μια πόρτα
ανοίγει ο γείτονας;
@
είναι φυσικό ή μεταφυσικό φαινόμενο
όταν τηλεφωνώ να παίρνω την απάντηση
"θα σε παίρναμε εμείς"!!
@
μου λένε ότι εξωτερικεύω τις ενδόμυχες σκέψεις μου
και ότι αυτό με κάνει αντιπαθή!
και εγώ τους απαντώ σταθερά "η ευθεία είναι η συντομωτέρα οδός"!
@
αγαπώ πολύ τους κινέζους
και είναι γιαυτό που καθε φορά που προσπαθώ να συνεννοηθώ με τους οικείους μου
διαπιστώνεται ότι αυτοί μιλάνε ελληνικά και εγώ κινέζικα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.