Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2008

τι τα θές τι τα γυρεύεις



Ο ΛΩΤΟΣ
ΚΟΣΜΟΣ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ

[εσύ ο άνθρωπος μου]
με βλέπης αλλά εθελοτυφλείς
με ακούς αλλά λές τα δικά σου
με κατανοείς αλλα συνεχίζεις τα ίδια

θέλω για λίγο την προσοχή σου
να με ακούσης χωρίς να με διακόψης
να με νιώσης και ας μην με καταλάβης
μπορείς;

είναι το ίδιο καθημερινό σκηνικό-και το παίξιμο
στο θέατρο του παραλόγου κόσμου
με θέμα τις ανθρώπινες σχέσεις
τον εαυτό και τον διπλανό μας

μην λές "εγώ"
και εγώ θα λέω "εσύ"
μην λές "το δικό μου"
και εγώ θα λέω "δικό σου"
μην λές "εσύ φταίς"
και εγώ θα λέω "δικό μου το λάθος"
μην λές "είσαι αχάριστη"
και εγώ "θα στο χρωστώ"
μην λές "αχαϊρευτε"
και εγώ θα σου λέω "κολώνα του σπιτιού μας"
μην λές ...τα ίδια και τα ίδια
και μην ...περιμένης τις απαντήσεις που εσύ επιθυμείς

τι θες και τι γυρεύεις
αυτός είναι ο κόσμος
ο μικρός ο μέγας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αρμέγουν

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ειμί

Η φωτογραφία μου
ακαMαντίς, Ατθίς, Αθηναϊς, Ελλάς, Greece
Ενας απλός άνθρωπος- που πιστεύει, αγαπά, αναζητά τον θεό, δηλαδή την αλήθεια- τον εαυτό- τον συνάνθρωπο και την φύση- δημιουργία και που προσπαθεί με σοφία να τους συνδέσει- εναρμονίσει μέσα και έξω του με τρόπο φυσικό, λογικό, ηθικό και πνευματικό.